Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga (CROSBI ID 398131)

Ocjenski rad | diplomski rad

Novak, Sanja Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Novak, Sanja

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga

Marketing usluga je područje od rastućeg značaja u tržišnom gospodarstvu, a specifična obilježja usluga u fokusu su brojnih istraživanja. Jedna od specifičnosti usluga je važnost utjecaja fizičkog okruženja na korisnike i zaposlenike uslužnih poduzeća. U fizičko okruženje uslužnih poduzeća ubraja se i pozadinska glazba. Pregledom već provedenih istraživanja, utvrđeno je da glazba kao dio fizičkog okruženja u uslužnim poduzećima utječe na korisnike i na zaposlenike uslužnih poduzeća. Zbog tih saznanja, važno je da marketinški menadžeri uslužnih poduzeća razumiju važnost pravilnog oblikovanja fizičkog okruženja, a time i odabira pozadinske glazbe. Predmet diplomskog rada je istraživanje percepcija marketinških menadžera o ulozi pozadinske glazbe kao dijela fizičkog okruženja u marketingu usluga. Uz analizu dosadašnjih istraživanja utjecaja glazbe na korisnike i zaposlenike uslužnih poduzeća, cilj rada je istražiti u kojoj mjeri marketinški menadžeri hrvatskih uslužnih poduzeća smatraju važnim pravilan odabir glazbe te smatraju li važnim njezin utjecaj na ponašanje korisnika, efikasnost zaposlenika te u konačnici na uspješnost poslovanja.

marketing usluga; fizičko okruženje u marketingu usluga; glazba; utjecaj glazbe u marketingu usluga

nije evidentirano

engleski

Managers Perception Of The Role Of Music In Services Marketing

nije evidentirano

services marketing; physical environment in services marketing; music; the impact of music in services marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

70

23.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija