Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga (CROSBI ID 398131)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Novak, Sanja
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga
Marketing usluga je područje od rastućeg značaja u tržišnom gospodarstvu, a specifična obilježja usluga u fokusu su brojnih istraživanja. Jedna od specifičnosti usluga je važnost utjecaja fizičkog okruženja na korisnike i zaposlenike uslužnih poduzeća. U fizičko okruženje uslužnih poduzeća ubraja se i pozadinska glazba. Pregledom već provedenih istraživanja, utvrđeno je da glazba kao dio fizičkog okruženja u uslužnim poduzećima utječe na korisnike i na zaposlenike uslužnih poduzeća. Zbog tih saznanja, važno je da marketinški menadžeri uslužnih poduzeća razumiju važnost pravilnog oblikovanja fizičkog okruženja, a time i odabira pozadinske glazbe. Predmet diplomskog rada je istraživanje percepcija marketinških menadžera o ulozi pozadinske glazbe kao dijela fizičkog okruženja u marketingu usluga. Uz analizu dosadašnjih istraživanja utjecaja glazbe na korisnike i zaposlenike uslužnih poduzeća, cilj rada je istražiti u kojoj mjeri marketinški menadžeri hrvatskih uslužnih poduzeća smatraju važnim pravilan odabir glazbe te smatraju li važnim njezin utjecaj na ponašanje korisnika, efikasnost zaposlenika te u konačnici na uspješnost poslovanja.
marketing usluga; fizičko okruženje u marketingu usluga; glazba; utjecaj glazbe u marketingu usluga
nije evidentirano
engleski
Managers Perception Of The Role Of Music In Services Marketing
nije evidentirano
services marketing; physical environment in services marketing; music; the impact of music in services marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
70
23.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb