Edukativne računalne igre u razrednoj nastavi (CROSBI ID 398087)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mandić, Mihaela
Đurđević Babić, Ivana
hrvatski
Edukativne računalne igre u razrednoj nastavi
Igra je najprirodniji oblik učenja. Sadržaj koji djeca nauče kroz igru ostaje u dugoročnom pamćenju. Danas su među djecom i mladima popularne računalne igre, a u zadnje vrijeme kreatori računalnih igara nastoje osmisliti računalne igre koje su spoj učenja i zabave. Pomoću edukativnih računalnih igara djeca na njima blizak i zanimljiv način uče. One potiču dječju znatiželju, maštovitost, kreativnost, a pozitivno utječu i na razvoj kognitivnih vještina. Ovaj rad daje kratki pregled povijesti računalnih igara, podjelu računalnih igara prema žanrovima te nudi smjernice za odabir prikladne edukativne računalne igre u radu s učenicima mlađe školske dobi. Također, u radu su dani primjeri edukativnih računalnih igara i mogućnost primjene istih u razrednoj nastavi. Osim teorijskog pregleda, u radu su predstavljeni i rezultati istraživanja kojim su se ispitivali stavovi budućih učitelja o upotrebi edukativnih računalnih igara u razrednoj nastavi.
računalne igre ; edukativne računalne igre ; učenje kroz igru ; učenici mlađe školske dobi
nije evidentirano
engleski
Educational computer games in classroom teaching
nije evidentirano
computer games ; educational computer games ; learning through playing ; young school children
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
17.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek