Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Edukativne računalne igre u razrednoj nastavi (CROSBI ID 398087)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mandić, Mihaela Edukativne računalne igre u razrednoj nastavi / Đurđević Babić, Ivana (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2015

Podaci o odgovornosti

Mandić, Mihaela

Đurđević Babić, Ivana

hrvatski

Edukativne računalne igre u razrednoj nastavi

Igra je najprirodniji oblik učenja. Sadržaj koji djeca nauče kroz igru ostaje u dugoročnom pamćenju. Danas su među djecom i mladima popularne računalne igre, a u zadnje vrijeme kreatori računalnih igara nastoje osmisliti računalne igre koje su spoj učenja i zabave. Pomoću edukativnih računalnih igara djeca na njima blizak i zanimljiv način uče. One potiču dječju znatiželju, maštovitost, kreativnost, a pozitivno utječu i na razvoj kognitivnih vještina. Ovaj rad daje kratki pregled povijesti računalnih igara, podjelu računalnih igara prema žanrovima te nudi smjernice za odabir prikladne edukativne računalne igre u radu s učenicima mlađe školske dobi. Također, u radu su dani primjeri edukativnih računalnih igara i mogućnost primjene istih u razrednoj nastavi. Osim teorijskog pregleda, u radu su predstavljeni i rezultati istraživanja kojim su se ispitivali stavovi budućih učitelja o upotrebi edukativnih računalnih igara u razrednoj nastavi.

računalne igre ; edukativne računalne igre ; učenje kroz igru ; učenici mlađe školske dobi

nije evidentirano

engleski

Educational computer games in classroom teaching

nije evidentirano

computer games ; educational computer games ; learning through playing ; young school children

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

17.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti