Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi učenika mlađe školske dobi o uporabi multimedijalnih alata u nastavi (CROSBI ID 398086)

Ocjenski rad | diplomski rad

Potiha, Marija Stavovi učenika mlađe školske dobi o uporabi multimedijalnih alata u nastavi / Đurđević Babić, Ivana (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2015

Podaci o odgovornosti

Potiha, Marija

Đurđević Babić, Ivana

hrvatski

Stavovi učenika mlađe školske dobi o uporabi multimedijalnih alata u nastavi

Novo digitalno doba, napredna tehnologija i moderne informacijsko-komunikacijske tehnologije stvorile su uvjete za informatički kvalitetniju nastavu. Interaktivnost potpomognuta multimedijalnim alatima predstavlja nove načine poučavanja i usvajanja novih znanja izradom praktičnih radova učenika uz primjenu metoda aktivne nastave. Razvijeno je mnoštvo multimedijalnih besplatnih računalnih i mrežno dostupnih alata koji se mogu primijeniti u nastavi kao dodatna nastavna sredstva i pomagala. Multimedijalni alati temelje se na interaktivnosti koja označava upravljanje objektima u trenutku rada. Interaktivnost omogućuje korisnicima stalno istraživanje, rješavanje problemskih situacija te razvijanje pozitivnih stavova prema novim tehnologijama. Korištenje multimedijalnih alata u nastavi traži od učitelja i učenika određenu informacijsku pismenost i primjenu principa multimedijalnog učenja.

multimedij; multimedijalni principi; multimedijalni alati; stavovi

nije evidentirano

engleski

Attitudes of younger school children on the use of multimedia tools in teaching

nije evidentirano

mutlimedia; multimedia tools; multimedia principles; attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

25.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti