Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Krivotvorine i sklonosti potrošača njihovoj kupovini i korištenju (CROSBI ID 398046)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vučić, Laura Krivotvorine i sklonosti potrošača njihovoj kupovini i korištenju / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Vučić, Laura

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Krivotvorine i sklonosti potrošača njihovoj kupovini i korištenju

Problem krivotvorenja postao je globalni problem koji neprestano raste i narušava sliku svjetskog gospodarstva. Diplomski rad postavlja orijentaciju na tržište krivotvorina luksuznih proizvoda - maraka parfema. Usprkos spoznaji o ozbiljnosti globalne situacije, istraživanja problema krivotvorenja i dalje su ograničena kako u svijetu tako i u Republici Hrvatskoj. Cilj istraživanja je proučiti utjecaj tri grupe čimbenika: ekonomske koristi odnosno spoznaje marke kao statusnog simbola ; hedonističke koristi pri kojima marka budi emociju i samopouzdanje, te određenih situacijskih čimbenika kao uzroka impulzivne kupovine krivotvorina parfema. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 103 ispitanika. Rezultati istraživanja odbacuju sve tri hipoteze. Iako se marka smatra kao statusni simbol - krivotvorina to nije ; točnije rečeno krivotvorina se ne kupuje iz ekonomskih koristi kako bi percipirala socijalni status. Studentima emocija ne predstavlja motiv kupnje krivotvorine kao što ni krivotvorina ne povećava samopouzdanje. Situacijski čimbenik koji bi ih prvi ponukao na impulzivnu kupovinu je ograničen budžet.

luksuzni proizvod; krivotvorine; potrošači; motivi

nije evidentirano

engleski

Counterfeits and consumer preferences their purchase and use

nije evidentirano

luxury product; counterfeits; consumers; motives

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

23.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija