Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom (CROSBI ID 398045)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bedek, Ivan
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom
Cilj rada je istražiti kakav je cjelovit imidž grada Zagreba među populacijom stanovnika Sisačko- moslavačke županije. U teorijskom dijelu obrađuju se aktivnosti i procesi koje je potrebno poduzeti za uspješnu izgradnju i upravljanje markom grada. U radu se prvo teorijski obrađuje koncept marke teritorijalne jedinice u funkciji upravljanja markom grada. Nadalje, naglasak se stavlja na definiranje identiteta grada i izgradnju marke grada. Zatim se fokus stavlja na upravljanje markom grada i mjerenje uspješnosti marke grada. U posljednjem dijelu analiziraju se rezultati istraživanja kako bi se provjerile postavljene hipoteze. U cijelom radu je naglasak na izgradnji i upravljanju imidžom i markom grada koji sve više dobivaju na značaju u području urbanog marketinga.
upravljanje markom grada; identitet grada; imidž grada; urbani marketing; konkurentnost gradova
nije evidentirano
engleski
Research on attitudes of city brand in city brand management
nije evidentirano
city brand management; identity of the city; image of the city; urban marketing; competitiveness of cities
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
23.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb