Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom (CROSBI ID 398045)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bedek, Ivan Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Bedek, Ivan

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Istraživanje stavova o marki grada u funkciji upravljanja markom

Cilj rada je istražiti kakav je cjelovit imidž grada Zagreba među populacijom stanovnika Sisačko- moslavačke županije. U teorijskom dijelu obrađuju se aktivnosti i procesi koje je potrebno poduzeti za uspješnu izgradnju i upravljanje markom grada. U radu se prvo teorijski obrađuje koncept marke teritorijalne jedinice u funkciji upravljanja markom grada. Nadalje, naglasak se stavlja na definiranje identiteta grada i izgradnju marke grada. Zatim se fokus stavlja na upravljanje markom grada i mjerenje uspješnosti marke grada. U posljednjem dijelu analiziraju se rezultati istraživanja kako bi se provjerile postavljene hipoteze. U cijelom radu je naglasak na izgradnji i upravljanju imidžom i markom grada koji sve više dobivaju na značaju u području urbanog marketinga.

upravljanje markom grada; identitet grada; imidž grada; urbani marketing; konkurentnost gradova

nije evidentirano

engleski

Research on attitudes of city brand in city brand management

nije evidentirano

city brand management; identity of the city; image of the city; urban marketing; competitiveness of cities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

23.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija