Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 777836

Značajke tržišnog natjecanja na telekomunikacijskom tržištu u RH


Rupčić, Marija
Značajke tržišnog natjecanja na telekomunikacijskom tržištu u RH 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Značajke tržišnog natjecanja na telekomunikacijskom tržištu u RH
(Characteristics of market competiton on the telecommunication market in Croatia)

Autori
Rupčić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
24.09

Godina
2015

Stranica
60

Mentor
Rupčić, Nataša

Neposredni voditelj
Rupčić, Nataša

Ključne riječi
Telekomunikacijsko tržište; industrijska struktura; liberalizacija
(Telecommunication market; indsutry structure; liberalization)

Sažetak
Telekomunikacijska industrija liberalizacijom tržišta bilježi pomak od početnog stanja koje je obilježavalo nepostojanje konkurencije, odnosno tržišta na kojem je poslovao svega jedan operator, prema stanju u kojem vlada konkurencija. U postupku prelaska prema stanju konkurencije, dolazi do potrebe primjenjivanja Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja i intervenciji regulatornih tijela, u slučaju RH HAKOM-a, kako bi se osiguralo ravnopravno tržišno natjecanje i omogućila konkurencija koja će rezultirati većom kvalitetom usluga te povoljnijim cijenama. Naglasak u ovom radu je stavljen na hrvatsko tržište mobilne telefonije koje je na samom početku bilo u stanju zakonitog monopola no kasnijom liberalizacijom i ulaskom novih operatera na tržište, danas se može definirati kao oligopolističko tržište budući da ima svega nekoliko operatora koji su međusobno ovisni i čije odluke uvelike utječu na druge operatore na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka