Ekonomska analiza prava u predmetu United Brands i kriterij njezine primjene u europskom pravu tržišnog natjecanja (CROSBI ID 221225)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vuletić, Dominik
hrvatski
Ekonomska analiza prava u predmetu United Brands i kriterij njezine primjene u europskom pravu tržišnog natjecanja
Temeljni cilj rada je da kroz primjer konkretne odluke indicira opći kriterij za primjenu ekonomske analize prava u primjeni europskih pravila o zaštiti tržišnog natjecanja. Rad pruža prikaz presude Europskog suda u predmetu United Brands koja bila važna za interpretativni razvoj pravila o zloupotrebi vladajućeg položaja poduzetnika u pravu tržišnog natjecanja Europske unije. Odluka je prikazana kroz analitičke korake koji se inače primjenjuju u primjeni europskih pravila o zaštiti tržišnog natjecanja pa rad može poslužiti i u didaktičke svrhe. Indicirani opći kriterij za primjenu ekonomske analize prava emanacija je raspravnog načela iz procesnog prava.
pravo tržišnog natjecanja; ekonomska analiza prava; zlouporaba vladajućeg položaja
nije evidentirano
engleski
Economic analysis of Law in the United Brands case and criteria for its aplication in the EU Competition Law
nije evidentirano
Competition Law; Economic Analysis of Law; Abuse of Dominance
nije evidentirano