Idejno rješenje željezničke pruge Split-Trogir (CROSBI ID 397942)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ivančev, Mate
Lakušić, Stjepan
Ahac, Maja
hrvatski
Idejno rješenje željezničke pruge Split-Trogir
Željeznički promet u Splitsko-dalmatinskoj županiji nedovoljno je razvijen i moderniziran što rezultira njegovim slabim korištenjem s gledišta čitavog gradsko-prigradskog sustava ovog područja. Prometno opterećenje postojećih cestovnih prometnica koje je veće od propusne moći, onečišćenje bukom, prometni čepovi u vršnim satima (prvenstveno na ulazima u Split i Trogir) ukazuju na nužnost potrage za novim rješenjima na postojećoj željezničkoj infrastrukturi u vidu proširenja i modernizacije mreže gradskog i prigradskog prometa na relaciji Split – Zračna luka Split - Trogir. Idejnim rješenjem danim u ovom radu predviđa se povezivanje Glavnog željezničkog kolodvora Split sa Zračnom lukom Split i Trogirom. Navedeno povezivanje predviđa priključivanje željezničke pruge na već postojeću trasu Split – Kaštel Gomilica, te izgradnju novog dijela pruge do zračne luke i Trogira uz djelomično korištenje infrastrukturnog koridora okvirno definiranog GUP-om grada Kaštela. Prilikom postavljanja horizontalnih elemenata trase nastojalo se izbjeći postojeće cestovne prometne koridore, veća cestovna raskrižja, gusto naseljena te područja od posebne prirodne vrijednosti. Ukupna duljina položene trase jednokolosječne pruge od Glavnog kolodvora Split do stanice Trogir iznosi 27, 36 km, pri čemu je predviđeno korištenje postojećeg kolosijeka na dionici od Glavnog kolodvora Split do Kaštel Gomilice u duljini od 12, 35 km.
Željeznička pruga; gradska željeznica; Split; Trogir; Zračna luka Split
nije evidentirano
engleski
Conceptual design of railway line Split-Trogir
nije evidentirano
Railway line; urban rail; Split; Trogir; Split Airport
nije evidentirano
Podaci o izdanju
46 stranica + 11
24.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Građevinski fakultet, Zagreb
Zagreb