Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ukupna tjedna razlika u aktivitetu nastave tjelesne i zdravstvene kulture između učenika 3. i 4. razreda osnovnih škola (CROSBI ID 397935)

Ocjenski rad | diplomski rad

Horvat, Katarina Ukupna tjedna razlika u aktivitetu nastave tjelesne i zdravstvene kulture između učenika 3. i 4. razreda osnovnih škola / Vidranski, Tihomir (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2015

Podaci o odgovornosti

Horvat, Katarina

Vidranski, Tihomir

hrvatski

Ukupna tjedna razlika u aktivitetu nastave tjelesne i zdravstvene kulture između učenika 3. i 4. razreda osnovnih škola

Sat Tjelesne i zdravstvene kulture u školama može u najvećoj mjeri doprinijeti osposobljavanju djece i mladih za samostalno kreiranje zdravog i aktivnog stila života. Svrha istraživanja je utvrditi razlike u procjeni ukupne tjelesne aktivnosti učenika 3. razreda koji imaju sat Tjelesne i zdravstvene kulture tri puta tjedno i učenika 4. razreda koji imaju sat Tjelesne i zdravstvene kulture dva puta tjedno. Utvrđivat će se razlike u ukupnom tjednom aktivitetu na nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture između učenika 3. razreda i učenika 4. razreda osnovne škole. Ukupan aktivitet će se procijeniti uređajem za procjenu aktiviteta, pedometrom Uniqa. U istraživanju je sudjelovalo 127 učenika 3. i 4. razreda osnovne škole. Razlike u razini aktiviteta će se analizirati Mann – Whitney U testom. Rezultati su pokazali da postoje statistički značajne razlike u ukupnom tjednom aktivitetu na nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture između učenika 3. razreda i učenika 4. razreda osnovne škole (3564, 73:1900, 92). Također učenici 3. razreda postižu veći ukupni aktivitet na jednom nastavnom satu Tjelesne i zdravstvene kulture od učenika 4. razreda osnovne škole (1188, 73:948, 08). Utvrđene su i razlike prema spolu te tako učenici 3. i 4. razreda imaju veći ukupni tjedni aktivitet od učenica 3. i 4. razreda osnovne škole (Mann- Whitney U test Z=3, 54, p=0, 00) dok aktivitet na jednom nastavnom satu između učenika i učenika 3. razreda iznosi (1227, 99:971, 98). S obzirom na metodičke organizacijske oblike rada najzastupljeniji je paralelno odjeljenjski oblik rada u 3. razredu te izmjenično odjeljenjski oblik rada u 4. razredu osnovne škole.

aktivitet ; sat Tjelesne i zdravstvene kulture ; pedometar

nije evidentirano

engleski

A total weekly difference in Physical Education class activities between 3rd and 4th grade pupils of elementary schools.

nije evidentirano

activity ; hours of physical education ; pedometer

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

10.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija