Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razlike u ukupnoj razini tjelesne aktivnosti učenika 3. i 4. razreda osnovnih škola (CROSBI ID 397934)

Ocjenski rad | diplomski rad

Cvitanović, Matea Razlike u ukupnoj razini tjelesne aktivnosti učenika 3. i 4. razreda osnovnih škola / Vidranski, Tihomir (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2015

Podaci o odgovornosti

Cvitanović, Matea

Vidranski, Tihomir

hrvatski

Razlike u ukupnoj razini tjelesne aktivnosti učenika 3. i 4. razreda osnovnih škola

Svrha ovog istraživanja je utvrditi razlike u procjeni ukupne razine TAizmeđu učenika 3. razreda koji pohađaju nastavni program TZK u fondu od 105 sati i učenika 4. razreda koji pohađaju nastavni program TZK od 70 sati godišnje. To će se pokušati postići utvrđivanjem razlika u ukupnoj tjelesnoj aktivnosti između učenika 3. razreda i učenika 4. razreda osnovne škole.Za potrebe procjene TA analizirati će se i parcijalni pokazatelji ukupne TA kao što su TA u slobodno vrijeme, TA na satu TZK, TA za vrijeme malog odmora, TA za vrijeme velikog odmora, TA nakon škole, TA u večernjim satima, TA vikendom, tjedna TA u slobodno vrijeme i ukupna tjedna TA te razlike po spolu. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 400 učenika 3. i 4. razreda osnovne škole odnosno200 učenika 3. razreda i 200 učenika 4. razreda. U trećem jebilo 93 djevojčice i 107 dječaka, a u četvrtom razredu 102 djevojčice i 98 dječaka. Tjelesna aktivnost se procjenjivala s upitnikom PAQ – C koji se sastoji od 10 pitanja. Razlike u razini tjelesne aktivnosti će se analizirati t– testom za nezavisne uzorke i Mann – Whitney U testom. Rezultati supokazali da nema statistički značajne razlike u ukupnoj procijenjene razine tjelesne aktivnosti između učenika 3. i 4. razreda dobila. Razlike se pojavljuju samo kod tjelesne aktivnosti u slobodno vrijeme između učenika 3. i 4. razreda osnovne škole (p = 0, 032) te kod djevojčica 3. razreda i djevojčica 4. razreda (p = 0, 037).U 4. razredu između dječaka i djevojčica postoji statistički značajna razlika za vrijeme malog (p = 0, 003) i velikog odmora (p = 0, 012)dok u ukupnoj razini tjelesne aktivnosti statistički značajne razlike prema spolu nisu utvrđene. Ovim istraživanjem utvrđeno je kako Upitnik PAQ – C u ukupnoj razini procjene tjedne tjelesne aktivnosti učenika mlađe školske dobi ne razlikuje statistički značajno (p) učenike trećih razreda koji imaju nastavu TZK tri puta tjedno od učenika četvrtih razreda koji imaju nastavu TZK dva puta tjedno podjednako procijenjene razine intenziteta (umjereni do visoki intenzitet).Rezultat učenika u ukupnoj tjelesnoj aktivnosti ukazuju kako bi trebalo poticati učenike na daljnje povećanje tjelesne aktivnosti u svim njezinim izvannastavnim i izvanškolskim oblicima, a pogotovo na održavanju visoke razine TA kroz nastavu Tjelesne i zdravstvene kulture koja je prema dobivenim rezultatima zadovoljavajuća.

tjelesna aktivnost ; učenik ; sat Tjelesne i zdravstvene kulture

nije evidentirano

engleski

Differences in actual activity levels students of 3rd and 4th grade primary school

nije evidentirano

physical activity ; a student ; an hour of physical education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

10.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija