Emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada (CROSBI ID 397931)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Garić, Ana
Vidranski, Tihomir
hrvatski
Emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada
U novije vrijeme, značajan broj istraživanja proveden je na temu kako emocije učenika na satu tjelesne i zdravstvene kulture utječu na usvajanje gradiva i postizanje optimalnih ciljeva. Svrha ovoga istraživanja je procijeniti emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture kod učenika niže školske dobi s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada. Emocionalan doživljaj učenika od 2. do 4. razreda procjenjivan je na satu iz minute u minute pomoću tablice sa zadanim kriterijima: neodređen, zadovoljan ili jako zadovoljan. Emocionalan doživljaj učenika raspoređen je prema ova tri kriterija na osnovu subjektivnih znakova kao što su: učenikov izraz lica, pokreti tijela, odnos prema sadržajima koji se pojavljuju na nastavnom satu te sami odnos učenika i njihova učitelja. Emocionalan doživljaj na satu tjelesne i zdravstvene kulture mjerilo je 3 procjenitelja kako bi došli do pouzdanih i valjanih rezultata. Rezultati su obrađeni u statističkom programu SPSS 15.0 te su rezultati pokazali da postoji statistički značajna razlika emocionalnog doživljaja učenika na satu tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na različite metodičke organizacijske oblike rada.
emocije ; tip sata
nije evidentirano
engleski
Value of the emotional experience of pupils in the lesson of physical education in class teaching
nije evidentirano
emotions ; type of lesson
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
10.07.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek