Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada (CROSBI ID 397931)

Ocjenski rad | diplomski rad

Garić, Ana Emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada / Vidranski, Tihomir (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2014

Podaci o odgovornosti

Garić, Ana

Vidranski, Tihomir

hrvatski

Emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada

U novije vrijeme, značajan broj istraživanja proveden je na temu kako emocije učenika na satu tjelesne i zdravstvene kulture utječu na usvajanje gradiva i postizanje optimalnih ciljeva. Svrha ovoga istraživanja je procijeniti emocionalan doživljaj sata tjelesne i zdravstvene kulture kod učenika niže školske dobi s obzirom na metodičke organizacijske oblike rada. Emocionalan doživljaj učenika od 2. do 4. razreda procjenjivan je na satu iz minute u minute pomoću tablice sa zadanim kriterijima: neodređen, zadovoljan ili jako zadovoljan. Emocionalan doživljaj učenika raspoređen je prema ova tri kriterija na osnovu subjektivnih znakova kao što su: učenikov izraz lica, pokreti tijela, odnos prema sadržajima koji se pojavljuju na nastavnom satu te sami odnos učenika i njihova učitelja. Emocionalan doživljaj na satu tjelesne i zdravstvene kulture mjerilo je 3 procjenitelja kako bi došli do pouzdanih i valjanih rezultata. Rezultati su obrađeni u statističkom programu SPSS 15.0 te su rezultati pokazali da postoji statistički značajna razlika emocionalnog doživljaja učenika na satu tjelesne i zdravstvene kulture s obzirom na različite metodičke organizacijske oblike rada.

emocije ; tip sata

nije evidentirano

engleski

Value of the emotional experience of pupils in the lesson of physical education in class teaching

nije evidentirano

emotions ; type of lesson

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

10.07.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija