Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Domaća zadaća- dopuna školskom učenju i odgojnosti učenika (CROSBI ID 627361)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jurčić, Marko ; Klasnić, Irena Domaća zadaća- dopuna školskom učenju i odgojnosti učenika // Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij«, »Modern Approaches to Teaching Coming Generation« / Mojca Orel (ur.). Ljubljana: EDUvision, 2014. str. 231-247

Podaci o odgovornosti

Jurčić, Marko ; Klasnić, Irena

hrvatski

Domaća zadaća- dopuna školskom učenju i odgojnosti učenika

Domaća zadaća sastavni je dio odgojno-obrazovnoga procesa i u funkciji je samoučenja i dopune školskom učenju, u kontekstu ponavljanja, vježbanja, sistematizacije, zaključivanja i sl. te kao takva treba biti usmjerena na postizanje ukupnih ishoda učenikove odgojnosti i obrazovanosti. Domaće zadaće predstavljaju važnu povratnu informaciju o tome kako učenik samostalno radi, zadaćama se razvijaju učeničke organizacijske sposobnosti i radne navike te se omogućava uvid u poteškoće i probleme u svladavanju predviđenih sadržaja (Kyriacou, 1997). U literaturi nailazimo na različita promišljanja o domaćoj zadaći. S pravom se primjerice navodi kao čimbenik (pre)opterećenja učenika školom, posebice kad je preopširna s obzirom na količinu i sadržaj te kad je zadana uoči vikenda, blagdana ili školskih praznika. Učitelji imaju autonomiju u zadavanju domaće zadaće i pritom se rukovode različitim kriterijima. Pedagoška i didaktička opravdanost temelji se na kriterijima odmjerenosti i obzirnosti kako bi učenik, pored učenja i pisanja domaće zadaće, imao i slobodno vrijeme za odmor i rekreaciju. Znanstveni doprinos rada je u rezultatima empirijskog istraživanja gdje smo ispitali percepciju domaće zadaće iz perspektive učitelja primarnoga obrazovanja (N=228). Na temelju dobivenih rezultata zaključili smo da ne postoji statistički značajna razlika u sklopu diferencijalnoga nacrta prema stupnju stručne spreme, godina radnoga iskustva učitelja i navedenih varijabli (učestalost zadavanja domaće zadaće, zadavanje zadaće tijekom vikenda, blagdana i školskih praznika, vremena potrebnoga za rješavanje zadaće te prema odabiru nastavnoga predmeta iz kojega učitelji zadaju najviše zadaće učenicima). Radom smo dali i pregled kriterija koje učitelji respektiraju prilikom zadavanja domaće zadaće.

domaća zadaća ; učenici ; učitelj

nije evidentirano

engleski

Homework - enhancement of student’s at-school learning and formation

nije evidentirano

homework ; students ; primary education teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

231-247.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij«, »Modern Approaches to Teaching Coming Generation«

Mojca Orel

Ljubljana: EDUvision

978-961-93662-3-3

Podaci o skupu

Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij

predavanje

27.11.2014-28.11.2014

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Pedagogija