Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pravednost učitelja kao čimbenik uspješnosti nastave (CROSBI ID 221202)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Jurčić, Marko ; Klasnić, Irena Pravednost učitelja kao čimbenik uspješnosti nastave // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 1; 25-44

Podaci o odgovornosti

Jurčić, Marko ; Klasnić, Irena

hrvatski

Pravednost učitelja kao čimbenik uspješnosti nastave

Suvremena škola treba učitelja koji posjeduje kompetencije, one koje mu omogućuju snalaženje u promjenjivim vremenima i novonastalim uvjetima, kako bi uspješno i učinkovito obavljao svoju nastavnu ulogu. Kompetentnost suvremenoga učitelja danas objedinjuje brojne višedimenzionalne stručnosti i općeljudske kvalitete. Dobroga učitelja, među ostalim kvalitetama, karakterizira i pravednost. Koncept pravednosti i pravde sve više se spominje, kako u društvu tako i u odgojno-obrazovnim institucijama. Znanstveni doprinos ovoga rada očituje se u emirijskom dijelu, koji donosti rezultate učeničke percepcije pravednosti učitelja. Nezavisne varijable bile su dob, spol i vrsta škole (gradska ili prigradska). Istraživanjem je obuhvaćeno 1167 učenika šestih i osmih razreda iz 13 osnovnih škola. Na temelju dobivenih rezultata utvrđeno je postojanje statistički značajne razlike u procjeni pravednosti učitelja prema dobi učenika, spolu i vrsti škole koju pohađaju. Od učitelja se očekuje uvažavanje dobnih i spolnih razlika te vrste škole (gradska ili prigradska) da bi se ostvarila pravednost, kako u razmišljanju tako i u djelovanju. Pristupnik je napisao dio teorijskog dijela, dio rasprave temeljene na rezultatima istraživanja i dio zaključka.

škola ; učitelj ; kompetencije ; ; pravednost

nije evidentirano

engleski

Pravednost učitelja kao čimbenik uspješnosti nastave

nije evidentirano

age ; urban and suburban schools ; competence ; gender

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64 (1)

2015.

25-44

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija