Kineziološke aktivnosti u integriranom predškolskom kurikulu (CROSBI ID 397915)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Fučkar, Sara
Vidranski, Tihomir
Šumanović, Mara
hrvatski
Kineziološke aktivnosti u integriranom predškolskom kurikulu
Nacionalnim okvirnim kurikulumom definirane su smjernice razvoja odgoja i obrazovanja. One su osobito izražene u općim ciljevima, zadaćama i kompetencijama koje se u praksi trebaju ostvariti. Temeljem navedenih smjernica predškolske ustanove izrađuju svoje planove i programe rada. Jedan od načina programiranja u predškolskoj dobi jest i integrirani predškolski kurikulum. Opći cilj odgojno- obrazovnog rada u programu predškolskog odgoja i obrazovanja je zadovoljavanje djetetovih razvojnih potreba te poticanje njegovog razvoja. Prema integriranom predškolskom kurikulu pojedine segmente odgojno – obrazovnoga procesa u vrtiću (njega, odgoj i učenje) nije primjereno striktno dijeliti. Procese njege, odgoja i učenja predškolske djece valja shvaćati cjelovito i prepletene jedne s drugima i utkane u svaki segment zajedničkog življenja djeteta s drugom djecom i odraslima u vrtiću. Ovaj rad sagledava mogućnosti integracije ciljeva i sadržaja tjelesne i zdravstvene kulture u navedenom načinu programiranja.
djeca predškolske dobi ; organizacijski oblici rada u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi ; tjelesne aktivnosti
nije evidentirano
engleski
Kinesiology in integrated preschool curriculum
nije evidentirano
pre-school children ; organizational forms of work in physical and health education ; physical activity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
36
04.10.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek