Metodička obrada debate u nastavi hrvatskoga jezika u srednjim školama (CROSBI ID 397847)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Đeno, Kristina
Pletikos Olof, Elenmari
hrvatski
Metodička obrada debate u nastavi hrvatskoga jezika u srednjim školama
Ovaj diplomski rad bavi se obradom retoričke vrste debate kao nastavne jedinice u okviru predmeta Hrvatski jezik i njegova dijela Jezično izražavanje. Cilj rada bio je utvrditi koliko se pozornosti u obaveznom hrvatskom srednjoškolskom obrazovanju pridaje debati kao zasebnoj nastavnoj jedinici, ali i prikazati koliko debata može biti korisna kao nastavna tehnika u svim predmetima. Kako bi se utvrdila metodika obrade debate, prije svega prikazane su retoričke vrste u nastavi hrvatskoga jezika, teorija debate i njezini oblici te razlozi i ciljevi obrade debate u nastavi. Nastavnim programom za gimnazije i strukovne škole predviđen je određeni broj sati za govorno izražavanje, a samo jedan školski sat u četiri godine predviđen je za obradu debate. Analizirana su četiri gimnazijska te jedan udžbenik za strukovne škole iz predmeta Hrvatski jezik. Zasad debata u hrvatskome srednjoškolskom obrazovanju ne zauzima mjesto koje joj pripada usprkos njezinim brojnim pozitivnim ishodima.
debata; debata u nastavi; ciljevi debate
nije evidentirano
engleski
Methodological approach to debate in the subject Croatian language in secondary schools
nije evidentirano
debate; classroom debate; debate objectives
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
16.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb