Komunikacijske kompetencije i rano učenje hrvatskoga jezika (CROSBI ID 54631)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Krumes Šimunović, Irena
hrvatski
Komunikacijske kompetencije i rano učenje hrvatskoga jezika
Rad afirmira nove pristupe institucionalnom poučavanju materinskoga jezika koji su usmjereni na razvoj osnovnih jezičnih djelatnosti (govorenje, čitanje, pisanje, slušanje) u ranom učenju jezika. Njihov razvoj temelj je stjecanja i drugih kompetencija potrebnih u životu svakoga pojedinca. Eksperimentalno istraživanje ukazuje da funkcionalnim pristupom i otvorenom nastavom u poučavanju jezika možemo doprinijeti pragmatičnoj funkciji materinskog jezika koja je osnova za učenje drugih jezika. Istraživanje je pokazalo da se komunikacijsko-funkcionalni pristup učenju jezika odrazio na produktivne jezične funkcije i spontano usvajanje znanja o jeziku i to na području govorenja i pisanja.
komunikacijske kompetencije; rano učenje jezika; hrvatski jezik; jezične
nije evidentirano
engleski
Communication Competences and the Early Acquisition of the Croatian Language
nije evidentirano
communication competences; early acquisition of language; Croatian language;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
207-222.
objavljeno
Podaci o knjizi
Výuka jihoslovanský jazyků a literatur v dnešní Evropě
Pavel Krejčí, Elena Krejčová i ostali
Brno: Česká asociace slavistů ; Ústavem slavistiky Filozofické fakulty Masarykovy univerzity a Bulharským kulturním institutem v Praze
2015.
978-80-905336-6-0