Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima (CROSBI ID 397643)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Burčul, Petra
Pinjatela, Renata
hrvatski
Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima
Samoregulacija je najvažnije svojstvo emocionalnog razvoja, a definira se kao sposobnost praćenja i kontrole ponašanja u funkciji odgovora na socijalna očekivanja, Spoznaje o ranom emocionalnom razvoju i regulaciji pomažu u prevenciji, ranom otkrivanju i ranom liječenju poremećaja kod male djece zato je njezino poticanje od iznimne važnosti.Temelj razvoja samoregulacije je upravljanje fiziološkim podražajima, emocijama i pozornošću. Ovi temeljni zadatci u ranom djetinjstvu povlače za sobom vrlo različite utjecaje i razvojne procese. Cilj ovog istraživanja je utvrditi učinkovitost edukacijsko-rehabilitacijskog programa poticanja samoregulacije kod dvoje djece s razvojnim odstupanjima kronološke dobi 36 mj. Program se provodio u trajanju od tri mjeseca (1- 2xtjedno) u sklopu Kabineta za ranu intervenciju u Zadru. Dobiveni rezultati potvrđuju polaznu hipotezu koja pretpostavlja bolje funcioniranje djeteta na području samoregulacije nakon primjene edukacijsko- rehabilitacijskog programa.
rana intervencija; samoregulacija; edukacijsko-rehabilitacijski program.
nije evidentirano
engleski
Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima
nije evidentirano
early intervention; self-regulation; education and rehabilitation program
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
17.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb