Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima (CROSBI ID 397643)

Ocjenski rad | diplomski rad

Burčul, Petra Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima / Pinjatela, Renata (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2015

Podaci o odgovornosti

Burčul, Petra

Pinjatela, Renata

hrvatski

Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima

Samoregulacija je najvažnije svojstvo emocionalnog razvoja, a definira se kao sposobnost praćenja i kontrole ponašanja u funkciji odgovora na socijalna očekivanja, Spoznaje o ranom emocionalnom razvoju i regulaciji pomažu u prevenciji, ranom otkrivanju i ranom liječenju poremećaja kod male djece zato je njezino poticanje od iznimne važnosti.Temelj razvoja samoregulacije je upravljanje fiziološkim podražajima, emocijama i pozornošću. Ovi temeljni zadatci u ranom djetinjstvu povlače za sobom vrlo različite utjecaje i razvojne procese. Cilj ovog istraživanja je utvrditi učinkovitost edukacijsko-rehabilitacijskog programa poticanja samoregulacije kod dvoje djece s razvojnim odstupanjima kronološke dobi 36 mj. Program se provodio u trajanju od tri mjeseca (1- 2xtjedno) u sklopu Kabineta za ranu intervenciju u Zadru. Dobiveni rezultati potvrđuju polaznu hipotezu koja pretpostavlja bolje funcioniranje djeteta na području samoregulacije nakon primjene edukacijsko- rehabilitacijskog programa.

rana intervencija; samoregulacija; edukacijsko-rehabilitacijski program.

nije evidentirano

engleski

Poticanje samoregulacije kod djeteta s razvojnim odstupanjima

nije evidentirano

early intervention; self-regulation; education and rehabilitation program

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

17.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija