Zagrebačka tržnica Dolac kao mjesto razmjene i konstruiranja identiteta (CROSBI ID 397636)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ferenčić, Marijana Paula
Škrbić Alempijević, Nevena
hrvatski
Zagrebačka tržnica Dolac kao mjesto razmjene i konstruiranja identiteta
U diplomskom radu analizira se uloga zagrebačke tržnice Dolac kao mjesta društvene proizvodnje i oblikovanja prostora, opskrbe i razmjene, susreta i okupljanja, mjesta dodira formalne i neformalne ekonomije, turističke atrakcije, oblikovanja kulturnih značenja te kao mjesta višestrukih identiteta. Istraživanje zagrebačke tržnice Dolac kao segmenta urbane antropologije uključivalo je propitivanje i upisivanje kulturnih značenja i iskustava u njezin prostor. Pokazalo se kako ova tržnica odražava vrijednosti različitih sustava i vizija (kulturnih, socijalnih, urbanističkih itd.). Analiza tržnice pokazuje kako ljudi konstruiraju vlastito iskustvo urbanog života koji je određen fizičkim prostorom, ali i upisanim značenjima te imaginacijom grada.
Dolac; društvena interakcija; identitet; antropologija mjesta i prostora
nije evidentirano
engleski
The Dolac market in Zagreb as a place of exchange and construction of identity
nije evidentirano
Dolac; social interaction; identity; anthropology of space and place
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
23.10.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb