izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca (CROSBI ID 397605)
Ocjenski rad | diplomski rad
Bošnjak, Ana
Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca / Dunković, Dario (mentor);
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015
Podaci o odgovornosti
Bošnjak, Ana
Dunković, Dario
hrvatski
Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca
Lojalnost kupaca je postala uobičajena tema mnogih stručnjaka , ali i predmet mnogih istraživanja. Svi maloprodavači žele lojalne kupce koji neće prijeći konkurenciji čim ponude popuste i akcije , zato i ulažu velike napore da bi takve kupce zadržali.
lojalnost; program lojalnosti; zadovoljstvo kupaca
nije evidentirano
engleski
Implication of loyalty programs on customer retention
nije evidentirano
loyalty; loyalty program; customer satisfaction
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
10.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove