Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca (CROSBI ID 397605)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bošnjak, Ana Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Bošnjak, Ana

Dunković, Dario

hrvatski

Utjecaj marketinških programa lojalnosti na zadržavanje kupaca

Lojalnost kupaca je postala uobičajena tema mnogih stručnjaka , ali i predmet mnogih istraživanja. Svi maloprodavači žele lojalne kupce koji neće prijeći konkurenciji čim ponude popuste i akcije , zato i ulažu velike napore da bi takve kupce zadržali.

lojalnost; program lojalnosti; zadovoljstvo kupaca

nije evidentirano

engleski

Implication of loyalty programs on customer retention

nije evidentirano

loyalty; loyalty program; customer satisfaction

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

10.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija