Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Preferencije potrošača prema novim tehnologijama u maloprodaji (CROSBI ID 397602)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kukić, Nenad Preferencije potrošača prema novim tehnologijama u maloprodaji / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Kukić, Nenad

Dunković, Dario

hrvatski

Preferencije potrošača prema novim tehnologijama u maloprodaji

Tehnologija je postala važan čimbenik za razvoj poslovanja i postizanje konkurentnosti u maloprodaji. Razvoj tehnologije omogućuje povećanje produktivnosti , ponudu novih proizvoda i usluga i zadovoljstvo kupaca. U ovom radu su prikazane tehnologije koje su prisutne već neko vrijeme na domaćem i stranom tržištu , te perspektive novih tehnologija.

maloprodaja; tehnologija; perspektive tehnologije

nije evidentirano

engleski

Consumer preferences about new retailing technologies

nije evidentirano

retail; technologies; perspective of technologies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

03.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija