Formiranje cijena u konvencionalnoj i online prodavaonici (CROSBI ID 397600)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Petravić, Antonia
Dunković, Dario
hrvatski
Formiranje cijena u konvencionalnoj i online prodavaonici
Svrha ovog rada je istražiti teorijski i empirijski formiranje cijena u konvencionalnim i online prodavaonicama. U radu su teorijski obrađene cjenovne strategije u maloprodaji od kojih su najznačajnije strategija visoko niskog formiranja cijena i strategija svakodnevno niskih cijena kojima se maloprodavači pozicioniraju među konkurencijom.
cijene; cjenovne strategije; konvencionalna prodavaonica; online prodavaonica
nije evidentirano
engleski
Pricing in conventional and on-line retail store
nije evidentirano
price; pricing strategies; conventional stores; online stores
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
10.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb