Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Formiranje cijena u konvencionalnoj i online prodavaonici (CROSBI ID 397600)

Ocjenski rad | diplomski rad

Petravić, Antonia Formiranje cijena u konvencionalnoj i online prodavaonici / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Petravić, Antonia

Dunković, Dario

hrvatski

Formiranje cijena u konvencionalnoj i online prodavaonici

Svrha ovog rada je istražiti teorijski i empirijski formiranje cijena u konvencionalnim i online prodavaonicama. U radu su teorijski obrađene cjenovne strategije u maloprodaji od kojih su najznačajnije strategija visoko niskog formiranja cijena i strategija svakodnevno niskih cijena kojima se maloprodavači pozicioniraju među konkurencijom.

cijene; cjenovne strategije; konvencionalna prodavaonica; online prodavaonica

nije evidentirano

engleski

Pricing in conventional and on-line retail store

nije evidentirano

price; pricing strategies; conventional stores; online stores

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

10.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija