Moda i suvremeni mediji (CROSBI ID 397598)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gradišer, Iva
Purgar, Krešimir
Paić, Žarko
hrvatski
Moda i suvremeni mediji
Ako nam moda (odijevanje), služi za emitiranje poruke o sebi, odnosno trenutnom doživljaju sebe, onda je svatko od nas svojevrsni medij. Upravo kao što i sam Marshall McLuhan kaže: „Medij je poruka.“. Ova jednostavna izjava zauvijek je promijenila način na koji promatramo medije i njihove odjeke u našim životima. Moda i mediji stavljeni su u povezan i neraskidiv odnos. Definirati nešto bez odnosa prema nečemu drugome je nemoguće. Baš kao što je nemoguće odrediti smjer gibanja čovjeka u bestežinskom stanju, ako kraj njega ne postoji barem jedna stvar u odnosu na koju se on giba, odnosno biva. Prestaje li čovjek biti čovjekom ako mu odrežete ruku ili ako mu odrežete nogu ili ako mu odrežete trup do vrata, pitanje je gdje on prestaje biti čovjek. Gdje počinje poruka, tko ju stvara, i postoji li ona uopće ako nema primatelja? Bez odnosa i referentne točke, bez svjesnosti o sebi, uz pomoć zrcaljenja na nešto drugo, ništa ne postoji. Filozofsko pitanje kojim se bave i znanost i umjetnost ponukala me da se u ovom radu bavim razvojem suvremenih medija te utjecajem medija na pojedinca i masu u kontekstu modne problematike.
moda; mediji; slika; fotografija; spektakl
nije evidentirano
engleski
Fashion and Contemporary Media
nije evidentirano
fashion; media; image; photography; spectacle
nije evidentirano
Podaci o izdanju
26
16.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tekstilno-tehnološki fakultet
Zagreb