Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Moda i suvremeni mediji (CROSBI ID 397598)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gradišer, Iva Moda i suvremeni mediji / Purgar, Krešimir (mentor); Paić, Žarko (neposredni voditelj). Zagreb, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2015

Podaci o odgovornosti

Gradišer, Iva

Purgar, Krešimir

Paić, Žarko

hrvatski

Moda i suvremeni mediji

Ako nam moda (odijevanje), služi za emitiranje poruke o sebi, odnosno trenutnom doživljaju sebe, onda je svatko od nas svojevrsni medij. Upravo kao što i sam Marshall McLuhan kaže: „Medij je poruka.“. Ova jednostavna izjava zauvijek je promijenila način na koji promatramo medije i njihove odjeke u našim životima. Moda i mediji stavljeni su u povezan i neraskidiv odnos. Definirati nešto bez odnosa prema nečemu drugome je nemoguće. Baš kao što je nemoguće odrediti smjer gibanja čovjeka u bestežinskom stanju, ako kraj njega ne postoji barem jedna stvar u odnosu na koju se on giba, odnosno biva. Prestaje li čovjek biti čovjekom ako mu odrežete ruku ili ako mu odrežete nogu ili ako mu odrežete trup do vrata, pitanje je gdje on prestaje biti čovjek. Gdje počinje poruka, tko ju stvara, i postoji li ona uopće ako nema primatelja? Bez odnosa i referentne točke, bez svjesnosti o sebi, uz pomoć zrcaljenja na nešto drugo, ništa ne postoji. Filozofsko pitanje kojim se bave i znanost i umjetnost ponukala me da se u ovom radu bavim razvojem suvremenih medija te utjecajem medija na pojedinca i masu u kontekstu modne problematike.

moda; mediji; slika; fotografija; spektakl

nije evidentirano

engleski

Fashion and Contemporary Media

nije evidentirano

fashion; media; image; photography; spectacle

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26

16.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tekstilno-tehnološki fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Sociologija