Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 776214

Moda i suvremeni mediji


Gradišer, Iva
Moda i suvremeni mediji 2015., diplomski rad, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb


Naslov
Moda i suvremeni mediji
(Fashion and Contemporary Media)

Autori
Gradišer, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
16.09

Godina
2015

Stranica
26

Mentor
Purgar, Krešimir

Neposredni voditelj
Paić, Žarko

Ključne riječi
Moda; mediji; slika; fotografija; spektakl
(Fashion; media; image; photography; spectacle)

Sažetak
Ako nam moda (odijevanje), služi za emitiranje poruke o sebi, odnosno trenutnom doživljaju sebe, onda je svatko od nas svojevrsni medij. Upravo kao što i sam Marshall McLuhan kaže: „Medij je poruka.“. Ova jednostavna izjava zauvijek je promijenila način na koji promatramo medije i njihove odjeke u našim životima. Moda i mediji stavljeni su u povezan i neraskidiv odnos. Definirati nešto bez odnosa prema nečemu drugome je nemoguće. Baš kao što je nemoguće odrediti smjer gibanja čovjeka u bestežinskom stanju, ako kraj njega ne postoji barem jedna stvar u odnosu na koju se on giba, odnosno biva. Prestaje li čovjek biti čovjekom ako mu odrežete ruku ili ako mu odrežete nogu ili ako mu odrežete trup do vrata, pitanje je gdje on prestaje biti čovjek. Gdje počinje poruka, tko ju stvara, i postoji li ona uopće ako nema primatelja? Bez odnosa i referentne točke, bez svjesnosti o sebi, uz pomoć zrcaljenja na nešto drugo, ništa ne postoji. Filozofsko pitanje kojim se bave i znanost i umjetnost ponukala me da se u ovom radu bavim razvojem suvremenih medija te utjecajem medija na pojedinca i masu u kontekstu modne problematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb