Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razlike u repetitivnoj snazi i eksplozivnoj snazi tipa skoka između učenika 5. i 6. razreda iste kronološke dobi (CROSBI ID 627026)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Klaričić, Ivana Razlike u repetitivnoj snazi i eksplozivnoj snazi tipa skoka između učenika 5. i 6. razreda iste kronološke dobi // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 146-153

Podaci o odgovornosti

Klaričić, Ivana

hrvatski

Razlike u repetitivnoj snazi i eksplozivnoj snazi tipa skoka između učenika 5. i 6. razreda iste kronološke dobi

Svrha istraživanja je dokazati utjecaj rasta i razvoja djece na porast snage, različitost utjecaja na djevojčice i dječake te utjecaj rasta i razvoja u kombinaciji sa tranformacijskim procesima tijekom nastave TZK. To ćemo pokušati dokazati utvrđivanjem razlika između učenika i učenica 5-ih razreda te učenika i učenica 6-ih razreda, iste dobi, u dva testa za procjenu snage (Skok u dalj s mjesta-MSD i Podizanje trupa iz ležanja-MPT). Sekundarno, utvrđivanjem razlika u istim testovima za učenike i učenice različite dobi koji pohađaju isti razred (5. i/ili 6.). Rezultati su pokazali da se učenici iste dobi koji pohađaju različite razrede razlikuju u testu MPT u oba provjeravanja dok se u testu MSD ne razlikuju. Učenice istih karakteristika se ne razlikuju ni u jednoj varijabli. Sekundarno, rezultati su pokazali da se učenici različite dobi koje pohađaju i 5. i 6. razred razlikuju u oba provjeravanja u testu MSD, dok se u testu MPT ne razlikuju. Učenice istih karakteristika se ne razlikuju ni u jednoj varijabli. Razlike između učenika koji pohađaju 5. i 6. razred iste dobi bi se mogle pripisati pohađanju nastave TZK godinu duže. Razlike među učenicima različite dobi koja pohađaju isti razred bi se mogle pripisati kronološkoj dobi. S obzirom da na nivo treniranosti, determinante biološkog razvoja i trenažnih procesa, sudjeluju u različitim omjerima, možemo zaključiti da kod dječaka i djevojčica u dobi 11.5-13.5 godina, biološki razvoj ima omjerno manji utjecaj na repetitivnu snagu trupa nego što je to slučaj kod skočnosti, posebno skočnosti kod dječaka. Analogno tome, na repetitivnu snagu trupa trenažni procesi imaju veći utjecaj nego na skočnost te takve spoznaje treba uzeti u obzir kod planiranja transformacijskih procesa, pogotovo sa aspekta očekivanih finalnih stanja.

biološki rast i razvoj ; pubertet ; spolne razlike ; transformacijski proces

nije evidentirano

engleski

Differences in Repetitive Strenght and Jumping Skill Between Pupils of the Same Age Attending 5th and 6th Grade of Elementary School

nije evidentirano

biological growth and development ; puberty ; sex differences ; transformational process

nije evidentirano

Podaci o prilogu

146-153.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Prskalo, Ivan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-78-6

Podaci o skupu

Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja

predavanje

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija