Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće (CROSBI ID 397572)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Matijević, Manuela
Petljak, Kristina
hrvatski
Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće
Pojava trgovačkih centara donosi nove promjene koje se sve više uočavaju u kupovnim navikama potrošača. Potrošači zamjenjuju kupovinu u centru grada sa kupovinom u zatvorenim trgovačkim centrima. Razlog tome je taj što ih privlače ključni maloprodavači koji se nalaze u trgovačkim centrima. Trend pojave trgovačkih centara nakon Amerike širi se u Europu te u Hrvatsku, a primjetno je da također postoje različite strane i domaće definicije trgovačkih centara ovisno o zemljama u kojima nastaju i u kojima se nalaze trgovački centri. U ovom radu je prikazan razmještaj trgovačkih centara u Zagrebu prema četvrtima do 2015. godine te se prikazuje poduzeće H&M općenito i njihovo poslovanje u svijetu i u Hrvatskoj. Upravo je H&M ključni maloprodavač u trgovačkim centrima koji privlači najveći broj potrošača pa stoga ovaj rad analizira važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru H&M prodavaonice odjeće i obuće na području grada Zagreba i Zagrebačke županije te se primarnim istraživanjem analizira kako potrošači ocjenjuju H&M prodavaonice.
trgovački centri; lokacija; prodavaonice odjeće i obuće; H&M; Hrvatska
diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
The importance of the location of the shopping mall while selecting clothes and shoes stores
nije evidentirano
shopping centers; location; clothing and footwear stores; H&M; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
102
14.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb