Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće (CROSBI ID 397572)

Ocjenski rad | diplomski rad

Matijević, Manuela Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Matijević, Manuela

Petljak, Kristina

hrvatski

Važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru prodavaonice odjeće i obuće

Pojava trgovačkih centara donosi nove promjene koje se sve više uočavaju u kupovnim navikama potrošača. Potrošači zamjenjuju kupovinu u centru grada sa kupovinom u zatvorenim trgovačkim centrima. Razlog tome je taj što ih privlače ključni maloprodavači koji se nalaze u trgovačkim centrima. Trend pojave trgovačkih centara nakon Amerike širi se u Europu te u Hrvatsku, a primjetno je da također postoje različite strane i domaće definicije trgovačkih centara ovisno o zemljama u kojima nastaju i u kojima se nalaze trgovački centri. U ovom radu je prikazan razmještaj trgovačkih centara u Zagrebu prema četvrtima do 2015. godine te se prikazuje poduzeće H&M općenito i njihovo poslovanje u svijetu i u Hrvatskoj. Upravo je H&M ključni maloprodavač u trgovačkim centrima koji privlači najveći broj potrošača pa stoga ovaj rad analizira važnost lokacije trgovačkog centra pri odabiru H&M prodavaonice odjeće i obuće na području grada Zagreba i Zagrebačke županije te se primarnim istraživanjem analizira kako potrošači ocjenjuju H&M prodavaonice.

trgovački centri; lokacija; prodavaonice odjeće i obuće; H&M; Hrvatska

diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

The importance of the location of the shopping mall while selecting clothes and shoes stores

nije evidentirano

shopping centers; location; clothing and footwear stores; H&M; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

102

14.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija