Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena internog marketinga i njeni učinci na korporativnu kulturu u djelatnosti trgovine u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 221009)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Roknić, Sunčica ; First Komen, Ivana Primjena internog marketinga i njeni učinci na korporativnu kulturu u djelatnosti trgovine u Republici Hrvatskoj // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 3 (2015), 1; 55-68

Podaci o odgovornosti

Roknić, Sunčica ; First Komen, Ivana

hrvatski

Primjena internog marketinga i njeni učinci na korporativnu kulturu u djelatnosti trgovine u Republici Hrvatskoj

Interni marketing kao marketinška aktivnost javlja se puno kasnije od eksternog marketinga iako bi mu prema logičnom redoslijedu zbivanja, zapravo trebao prethoditi. Ovo istraživanje ima za cilj utvrditi na koji način i kojim mjerama organizacije iz djelatnosti trgovine u Republici Hrvatskoj primjenjuju interni marketing, koji su ciljevi i učinci tih mjera, te utječe li interni marketing na približavanje stvarne željenoj korporativnoj kulturi. Provedeno je kvalitativno istraživanje na terenu na uzorku od deset organizacija trgovinske djelatnosti vođenjem dubinskih intervjua s menadžerima zaduženim za provođenje aktivnosti internog marketinga. Rezultati pokazuju da se u proučavanim subjektima uglavnom primjenjuje interni marketing pri kojem su svi djelatnici njegovi recipijenti, ali ga provodi samo jedan organizacijski odjel i to najčešće odjel ljudskih potencijala. Organizacije primjenjuju različite mjere internog marketinga među kojima prevladavaju informiranje i edukacija zaposlenika te ispitivanje zadovoljstva zaposlenika. Većina organizacija primjenom internog marketinga ostvaruju učinke na internom i eksternom tržištu, međutim, primjena internog marketinga daje najbolje rezultate u stvaranju željene korporativne kulture uključivanjem svih zaposlenika u njegovo provođenje te primjenom široke lepeze mjera.

interni marketing ; korporativna kultura ; interna komunikacija ; trgovina

nije evidentirano

engleski

Internal marketing application and its effects on corporate culture in trade companies in the Republic of Croatia

nije evidentirano

internal marketing ; corporate culture ; internal communication ; trade

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (1)

2015.

55-68

objavljeno

1848-1299

1849-1723

Povezanost rada

Ekonomija