Neurološki pristup školskom neuspjehu (CROSBI ID 221001)
Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pospiš, Miroslav
hrvatski
Neurološki pristup školskom neuspjehu
Liječnik primarnog kontakta mora imati jasan osjećaj o značenjuneuroloških faktora u problemima učenja. Uz brigu za djetetovo fizičko i emocionalno zdravlje, roditelji očekuju da se liječnik primarnog kontakta također brinu za edukacijsko zdravlje. Tipovi neurološkog poremećaja koji mogu biti prisutni u djece sa školskim neuspjehom mogu se podijeliti u tri kategorije: 1. genetički determinirano maturacijsko zaostajanje, 2. stečeno minimalno oštećenje dijelova mozga ili disfunkcije, koja nije dovoljna da rezultira većim neurološkim manjkavostima, ali je dostatna da izazove poremećaje jezika, perceptivne i motorne poremećaje i poremećaje ponašanja, 3. neurološko oštećenje koje rezultira jasno definiranim neurološkim sindromima. U ovom radu razmatraju se minimalna cerebralna disfunkcija, specifični poremećaji učenja i poremećaji manjka pažnje i također odnos između minor neurološke disfunkcije i problema učenja.
Poremećaj pomanjkanja pažnje ; učenje ; smetnje ; dijete
nije evidentirano
engleski
Neurologically based attitude to school failure
nije evidentirano
attention deficit disorder ; childhood ; human ; learning disorder ; minimal brain dysfunction ; neurologic disease ; review
nije evidentirano