Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neurološki pristup školskom neuspjehu (CROSBI ID 221001)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Pospiš, Miroslav Neurološki pristup školskom neuspjehu // Paediatria Croatica, 38 (1994), 2; 169-174

Podaci o odgovornosti

Pospiš, Miroslav

hrvatski

Neurološki pristup školskom neuspjehu

Liječnik primarnog kontakta mora imati jasan osjećaj o značenjuneuroloških faktora u problemima učenja. Uz brigu za djetetovo fizičko i emocionalno zdravlje, roditelji očekuju da se liječnik primarnog kontakta također brinu za edukacijsko zdravlje. Tipovi neurološkog poremećaja koji mogu biti prisutni u djece sa školskim neuspjehom mogu se podijeliti u tri kategorije: 1. genetički determinirano maturacijsko zaostajanje, 2. stečeno minimalno oštećenje dijelova mozga ili disfunkcije, koja nije dovoljna da rezultira većim neurološkim manjkavostima, ali je dostatna da izazove poremećaje jezika, perceptivne i motorne poremećaje i poremećaje ponašanja, 3. neurološko oštećenje koje rezultira jasno definiranim neurološkim sindromima. U ovom radu razmatraju se minimalna cerebralna disfunkcija, specifični poremećaji učenja i poremećaji manjka pažnje i također odnos između minor neurološke disfunkcije i problema učenja.

Poremećaj pomanjkanja pažnje ; učenje ; smetnje ; dijete

nije evidentirano

engleski

Neurologically based attitude to school failure

nije evidentirano

attention deficit disorder ; childhood ; human ; learning disorder ; minimal brain dysfunction ; neurologic disease ; review

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38 (2)

1994.

169-174

objavljeno

1330-1403

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti

Indeksiranost