Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Hrvatska vojska u medijima - stavovi pripadnika oružanih snaga Republike Hrvatske (CROSBI ID 626971)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Filjak, Suzana ; Trut, Vesna ; Hunjadi-Brzović, Renata ; Kovačić Tomac, Marcela Hrvatska vojska u medijima - stavovi pripadnika oružanih snaga Republike Hrvatske // Psihologija-Mediji-Etika, Knjiga sažetaka / Hadžiselimović, Dževdet ; Kolesarić, Vladimir ; Pregrad, Jasenka et al. (ur.). Poreč: Hrvatsko psihološko društvo, Društvo psihologa Istre, 2008. str. 135-136

Podaci o odgovornosti

Filjak, Suzana ; Trut, Vesna ; Hunjadi-Brzović, Renata ; Kovačić Tomac, Marcela

hrvatski

Hrvatska vojska u medijima - stavovi pripadnika oružanih snaga Republike Hrvatske

Nazočnost, količina informacija i vrijednosna konotacija sadržaja u medijima za svaku profesiju u određenoj mjeri utječe na stanje motivacije, zadovoljstva i općenito psihičku radnu spremnost zaposlenika. Mediji odražavaju javno mnijenje o osobama, ustanovama, i institucijama, ali i u značajnoj mjeri kreiraju isto to mnijenje. Prema hrvatskom modelu psihičke bojne spremnosti, društvo, društvena zbivanja te javno mnijenje i klima koja vlada u društvu o vojsci jedan je od čimbenika psihičke bojne spremnosti vojske na pojedinačnoj i organizacijskoj razini. Sadržaji koji se iznose u javnosti imaju značajne psihološke učinke prema ciljnoj populaciji ali i na neutralne pojedince, skupine i organizacije. Ovim radom nastojalo se ispitati stavove pripadnika OS RH o kvaliteti zastupljenosti informacija o OS RH u medijima. Ispitivanje je provedeno u lipnju i kolovozu 2008. godine na ukupno 387 pripadnika Hrvatske vojske (153 časnika, 114 dočasnika, i 120 kadeta). Ispitivanje je bilo anonimno, a poradi analize traženi su podatci o spolu, dobi te duljini službe u OS RH. Pitanja su se odnosila na zadovoljstvo kvalitetom i zastupljenošću informacija, vrijednosnu konotaciju priloga, promjenu nazočnosti OS RH u medijima nakon završetka Domovinskog rata te kvalitetu dosadašnjeg predstavljanja OS RH u međunarodnim vojnim misijama u medijima. Ispitana je i čestina praćenja medijskih priloga o vojsci, čestina praćenja informativnih radijskih i televizijskih emisija, čestina praćenja vojnog tiska te vrsta tiskovina koje ispitanik redovito prati. Učinjena je kvantitativna i kvalitativna raščlamba dobivenih odgovora, a dobiveni rezultati i razlike u odgovorima pojedinih skupina bit će prikazani u priopćenju.

mediji ; hrvatska vojska ; stavovi ; vrijednosna konotacija ; psihološki učinci ; čestina praćenja

nije evidentirano

engleski

Croatian Army in the media - the attitudes of members of the Croatian Armed Forces

nije evidentirano

media ; the Croatian army ; attitudes ; value connotations ; psychological effects ; the frequency of monitoring

nije evidentirano

Podaci o prilogu

135-136.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Psihologija-Mediji-Etika, Knjiga sažetaka

Hadžiselimović, Dževdet ; Kolesarić, Vladimir ; Pregrad, Jasenka ; Plavšić, Marlena

Poreč: Hrvatsko psihološko društvo, Društvo psihologa Istre

978-953-95206-2-3

Podaci o skupu

16. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa

predavanje

01.01.2008-01.01.2008

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada





Psihologija, Vojno-obrambene i sigurnosno-obavještajne znanosti i umijeće