Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konstrukcija ženskog identiteta u filmovima Michelangela Antonionija (CROSBI ID 397497)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Poldrugač, Matea Konstrukcija ženskog identiteta u filmovima Michelangela Antonionija / Purgar, Krešimir (mentor); Zagreb, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2015

Podaci o odgovornosti

Poldrugač, Matea

Purgar, Krešimir

hrvatski

Konstrukcija ženskog identiteta u filmovima Michelangela Antonionija

Rad se bavi istraživanjem položaja žena i reprezentacije njihovih identiteta na primjeru filmskog opusa talijanskog modernističkog režisera Michelangela Antonionija. Rad je nastao na temelju proučavanja istaknutih Antonionijevih umjetničkih uradaka te iščitavanjem članaka, eseja i znanstveno-publicističke literature iz područja estetike, povijesti umjetnosti i filozofije. U brojnim istraživanjima kroz povijest, povezanima s tematikom ženskih aktera, njihovih života, identiteta i uloga koje preuzimaju u svjetskoj kinematografiji, ova tematika nije dovoljno zastupljena. Značajne ženske uloge u talijanskoj kinematografiji bitna su pojava od samoga njenog začetka. Talijanski redatelji radnju svojih filmova grade oko likova predivnih žena-objekata vrijednih poštovanja i divljenja. Žena kao diva, majka, moćna heroina, spektakl ili seksualni predmet, postala je jedna od najpoznatijih slika talijanskog filma, koja je tokom dugog niza godina prihvatila i proširila katalog najrazličitijih tipova ženskih entiteta kroz povijest. Michelangelo Antonioni svojim vizualnim projektom u kojem glavnu ulogu čine upravo žena i njen društveni značaj, svojim karakterističnim smislom za umjetnički lijepo u talijansku kinematografiju unosi dašak modernosti, noviteta, ruši klasični konformizam i gradi jedinstveni estetski jezik, čije su ideje temelj ovog istraživanja.

Film; Michelangelo Antonioni; ženski identitet; reprezentacija; modernizam i modernost; estetika „realnog“; umjetnička kinematografija; slika

nije evidentirano

engleski

Constructing Women Identity in Films by Michelangelo Antonioni

nije evidentirano

movie; Michelangelo Antonioni; female identity; representation; modernism and modernity; aesthetic of the „real“; artistic cinema; image

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34

07.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tekstilno-tehnološki fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti