Edmodo u osnovnom obrazovanju (CROSBI ID 626852)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Tomaš, Suzana ; Elez, Marijana
hrvatski
Edmodo u osnovnom obrazovanju
Suvremeno društvo i digitalna kultura nametnule su učiteljima potrebu osuvremenjavanja nastave i približavanja nastavnih sadržaja učenicima dvadeset i prvog stoljeća. Učenici su korisnici društvenih mreža putem kojih međusobno surađuju i komuniciraju i zato je vrijeme da se počne razmišljati o pozitivnim stranama i mogućoj koristi za nastavni proces koju bismo mogli imati od toga. Jedna od društvenih mreža namijenjenih isključivo učenju je Edmodo. Slijedom navedenoga, u ovome radu prikazat ćemo oblikovanje i primjenu oblikovanih nastavnih sadržaja za učenike drugog, petog i sedmog razreda osnovne škole. Problem istraživanja ovoga rada je ispitati utjecaj i primjenu društvene mreže Edmodo na učenike u osnovnom obrazovanju. S obzirom na problem istraživanja, cilj istraživanja je utvrditi imaju li učenici pozitivno mišljenje o primjeni oblikovanih nastavnih sadržaja u društvenoj mreži Edmodo. Rezultati istraživanja prikazuju kako 92% učenika drugoga razreda, 84% učenika petog razreda i 73% učenika sedmog razreda izražava najviši stupanj zadovoljstva ako bi se Edmodo uveo u njihov nastavni proces.
društvena mreža Edmodo ; osnovna škola
nije evidentirano
engleski
Edmodo in primary education
nije evidentirano
social networks Edmodo ; primary education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
6802
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
16. CARNetova korisnička konferencija - CUC 2014.- Povežite se, polijećemo : zbornik radova
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet
978-953-6802-29-6
Podaci o skupu
16. CARNetova korisnička konferencija - CUC 2014. Povežite se, polijećemo
predavanje
01.01.2014-01.01.2014
Zagreb, Hrvatska