Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinški miks malih kućanskih aparata marke De'Longhi Group na tržištu Republike Hrvatske (CROSBI ID 397424)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Domitrović, Goran Marketinški miks malih kućanskih aparata marke De'Longhi Group na tržištu Republike Hrvatske / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Domitrović, Goran

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Marketinški miks malih kućanskih aparata marke De'Longhi Group na tržištu Republike Hrvatske

Mnogobrojna poduzeća se na tržištu susreću sa velikim brojem konkurenata. Postizanjem konkurentske prednosti, poduzeća nastoje ostvariti lidersku poziciju među poduzećima sa istim ili sličnim proizvodima. To će učiniti na način da ponude nešto novo za potencijalne potrošače, poželjno apsolutni novitet, te da diferenciraju postojeće proizvode za stalne potrošače. Proizvod se može diferencirati tehnološki na način da se promijeni kvaliteta proizvoda, distributivno prodajom putem novih kanala distribucije ili informativno nuđenjem novih oblika informiranja o proizvodu. Sve to poduzeće može učiniti kako bi na što bolji način zadovoljilo potrebe i želje ciljnih tržišta. Kako bi se postigli ciljevi poduzeća, ono mora uspješno kombinirati sve četiri varijable marketinškog miksa. To će učiniti na način da marketinški stručnjaci poduzeća maksimalno upotrijebe i iskoriste svoja znanja, iskustva, ideje i vještine kako bi odabrali najbolju i najprimjereniju kombinaciju marketinških aktivnosti. Predmet završnog rada je analiza elemenata marketinškog miksa poduzeća De'Longhi Group u svrhu boljeg razumijevanja uloge marketinškog miksa i važnosti za poslovanje poduzeća u izazovnim i teškim konkurentskim uvjetima. Analiziraju se marketinški ciljevi poduzeća De'Longhi Group koji se realiziraju uporabom optimalne kombinacije elemenata marketinškog miksa. Kako bi dobro koncipiran marketinški miks rezultirao obostranim zadovoljstvom potrošača i poduzeća, rad obuhvaća opisivanje koncepta marketinškog miksa na primjeru poduzeća De'Longhi Group.

marketinški miks; definicija; ciljevi; modeli marketinškog miksa; povijest marketinškog miksa; proizvod; cijena; promocija; prodaja i distribucija; De’Longhi

nije evidentirano

engleski

Marketing mix of small house appliances brand De’Longhi Group on the Croatian market

nije evidentirano

marketing mix; definition; goals; models of marketing mix; history of marketing miks; product; price; promotion; sales and distribution; De'Longhi Group

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33

03.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija