Marketinški miks malih kućanskih aparata marke De'Longhi Group na tržištu Republike Hrvatske (CROSBI ID 397424)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Domitrović, Goran
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Marketinški miks malih kućanskih aparata marke De'Longhi Group na tržištu Republike Hrvatske
Mnogobrojna poduzeća se na tržištu susreću sa velikim brojem konkurenata. Postizanjem konkurentske prednosti, poduzeća nastoje ostvariti lidersku poziciju među poduzećima sa istim ili sličnim proizvodima. To će učiniti na način da ponude nešto novo za potencijalne potrošače, poželjno apsolutni novitet, te da diferenciraju postojeće proizvode za stalne potrošače. Proizvod se može diferencirati tehnološki na način da se promijeni kvaliteta proizvoda, distributivno prodajom putem novih kanala distribucije ili informativno nuđenjem novih oblika informiranja o proizvodu. Sve to poduzeće može učiniti kako bi na što bolji način zadovoljilo potrebe i želje ciljnih tržišta. Kako bi se postigli ciljevi poduzeća, ono mora uspješno kombinirati sve četiri varijable marketinškog miksa. To će učiniti na način da marketinški stručnjaci poduzeća maksimalno upotrijebe i iskoriste svoja znanja, iskustva, ideje i vještine kako bi odabrali najbolju i najprimjereniju kombinaciju marketinških aktivnosti. Predmet završnog rada je analiza elemenata marketinškog miksa poduzeća De'Longhi Group u svrhu boljeg razumijevanja uloge marketinškog miksa i važnosti za poslovanje poduzeća u izazovnim i teškim konkurentskim uvjetima. Analiziraju se marketinški ciljevi poduzeća De'Longhi Group koji se realiziraju uporabom optimalne kombinacije elemenata marketinškog miksa. Kako bi dobro koncipiran marketinški miks rezultirao obostranim zadovoljstvom potrošača i poduzeća, rad obuhvaća opisivanje koncepta marketinškog miksa na primjeru poduzeća De'Longhi Group.
marketinški miks; definicija; ciljevi; modeli marketinškog miksa; povijest marketinškog miksa; proizvod; cijena; promocija; prodaja i distribucija; De’Longhi
nije evidentirano
engleski
Marketing mix of small house appliances brand De’Longhi Group on the Croatian market
nije evidentirano
marketing mix; definition; goals; models of marketing mix; history of marketing miks; product; price; promotion; sales and distribution; De'Longhi Group
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
03.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb