Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uvođenje potpomognute komunikacije kod djevojčice s Wolf-Hirschhornovim sindromom (CROSBI ID 397408)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rožić, Maja Uvođenje potpomognute komunikacije kod djevojčice s Wolf-Hirschhornovim sindromom / Ivšac Pavliša, Jasmina ; Milković, Marina (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2015

Podaci o odgovornosti

Rožić, Maja

Ivšac Pavliša, Jasmina ; Milković, Marina

hrvatski

Uvođenje potpomognute komunikacije kod djevojčice s Wolf-Hirschhornovim sindromom

U ovom diplomskom radu prikazana je primjena potpomognute komunikacije kod djevojčice s WHS-om tijekom šestomjesečne logopedske podrške. Pritom se nastojalo utvrditi može li korištenje potpomognute komunikacije rezultirati napretkom u komunikaciji, jeziku te vještinama rane pismenosti. Rezultatima je utvrđeno da je napredak postignut u svim navedenim aspektima. Kod djevojčice je primijećeno povećanje broja komunikacijskih funkcija i komunikacijskih sredstava, kao i napredak u jezičnoj produkciji (povezivanje riječi u dvočlane iskaze), receptivnom i ekspresivnom rječniku te predvještinama čitanja i pisanja (izdvajanje prvog glasa u riječima te usvajanje 14 slova abecede). Iz navedenog se može zaključiti da uvođenje potpomognute komunikacije kod djece s WHS-om može potaknuti razvoj komunikacije i jezika pa čak i vještina rane pismenosti. Iako je u šestomjesečnom razdoblju pružanja podrške postignut napredak, potrebno je imati na umu kako je kod djevojčice nužno i dalje poticati korištenje potpomognute komunikacije. Na taj način osigurao bi se daljnji razvoj komunikacije, jezika i pismenosti, čime bi se omogućilo da dijete učinkovito sudjeluje u svim aspektima društvenog života.

multimodalnost; komunikacijski partneri; suradnja; indvidualiziranost

nije evidentirano

engleski

The Implementation of Augmentative and Alternative Communication in a Girl with Wolf-Hirschorn Syndrome

nije evidentirano

multimodality; communication partners; collaboration; individualization

nije evidentirano

Podaci o izdanju

76

07.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija