Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Gerila oglašavanje u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 626810)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Prelas Kovačević, Anita Gerila oglašavanje u Republici Hrvatskoj // Marketing i održivi razvitak. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 419-427

Podaci o odgovornosti

Prelas Kovačević, Anita

hrvatski

Gerila oglašavanje u Republici Hrvatskoj

gerila marketing, između ostaloga, predstavlja nekonvencionalni oblik oglašavanja koji za mnoge još uvijek predstavlja novost mada se on spominje i u svijetu primjenjuje još od 1984. godine. Upravo zbog taktike koju primjenjuje ovaj oblik marketinga, a onda i oglašavanja kojeg karakteriziraju originalnost, "kršenje" uobičajenih pravila te traženja alternativa, dobiva ime "gerila". Ono što ovaj oblik razlikuje od tradicionalnog oblika oglašavanja je brzina postizanje željenog efekta (postizanje maksimalne pozornosti pojedinca, slučajnog prolaznika koji će dalje svojim prijateljima, obiteljima ili suradnicima na poslu priopćiti informaciju o uočenom oglasu nekog proizvoda ili usluge)uz minimalne troškove oglašavanja. u svrhu cjelovitog prikaza suštine, značaja, karakteristika i posebnosti gerila oglašavanja predmetno istraživanje o tom fenomenu usmjereno je na srednje velike poslovne subjekte proizvodnih i uslužnih djelatnosti na području Republike Hrvatske.

gerila marketing ; gerila oglašavanje ; srednje veliki poslovni subjekti

nije evidentirano

engleski

Guerrilla advertising in the Republic of Croatia

nije evidentirano

guerilla marketing ; guerrilla advertising ; medium-sized business

nije evidentirano

Podaci o prilogu

419-427.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketing i održivi razvitak

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-253-074-2

Podaci o skupu

Nepoznat skup

ostalo

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

nije evidentirano