Gerila oglašavanje u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 626810)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Prelas Kovačević, Anita
hrvatski
Gerila oglašavanje u Republici Hrvatskoj
gerila marketing, između ostaloga, predstavlja nekonvencionalni oblik oglašavanja koji za mnoge još uvijek predstavlja novost mada se on spominje i u svijetu primjenjuje još od 1984. godine. Upravo zbog taktike koju primjenjuje ovaj oblik marketinga, a onda i oglašavanja kojeg karakteriziraju originalnost, "kršenje" uobičajenih pravila te traženja alternativa, dobiva ime "gerila". Ono što ovaj oblik razlikuje od tradicionalnog oblika oglašavanja je brzina postizanje željenog efekta (postizanje maksimalne pozornosti pojedinca, slučajnog prolaznika koji će dalje svojim prijateljima, obiteljima ili suradnicima na poslu priopćiti informaciju o uočenom oglasu nekog proizvoda ili usluge)uz minimalne troškove oglašavanja. u svrhu cjelovitog prikaza suštine, značaja, karakteristika i posebnosti gerila oglašavanja predmetno istraživanje o tom fenomenu usmjereno je na srednje velike poslovne subjekte proizvodnih i uslužnih djelatnosti na području Republike Hrvatske.
gerila marketing ; gerila oglašavanje ; srednje veliki poslovni subjekti
nije evidentirano
engleski
Guerrilla advertising in the Republic of Croatia
nije evidentirano
guerilla marketing ; guerrilla advertising ; medium-sized business
nije evidentirano
Podaci o prilogu
419-427.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketing i održivi razvitak
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-253-074-2
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096