Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi multikulturalizma u području edukacijske-rehabilitacije- perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti (CROSBI ID 220805)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Žic Ralić, Anamarija ; Martinec, Renata ; Čavić, Vesna ; Jeđud Borić, Ivana Izazovi multikulturalizma u području edukacijske-rehabilitacije- perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 51 (2015), 1; 59-70

Podaci o odgovornosti

Žic Ralić, Anamarija ; Martinec, Renata ; Čavić, Vesna ; Jeđud Borić, Ivana

hrvatski

Izazovi multikulturalizma u području edukacijske-rehabilitacije- perspektiva nastavnika i studenata s iskustvom međunarodne mobilnosti

Rad se bavi temom multikulturalizma i multikulturnih kompetencija u sustavu visokog obrazovanja. S tim u vezi u radu se ukratko prikazuje međunarodni projekt SOULBUS čiji je cilj kroz suradnju između visokog obrazovanja i tržišta rada zadovoljiti sadašnje i buduće izazove multikulturalizma u području edukacijske rehabilitacije, socijalne i zdravstvene skrbi. U odnosu na zadani cilj projekta prikazani su i rezultati istraživanja provedenog na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, a koji se odnose na iskustva nastavnika i studenata te njihova razmišljanja o multikulturalizmu u kontekstu međunarodne mobilnosti. Rezultati generalno ukazuju na pozitivna iskustva i odnos prema internacionalizaciji u visokom obrazovanju te daju određene smjernice za bolji prihvat i rad sa stranim studentima.

multikulturalne kompetencije ; internacionalizacija ; visoko obrazovanje ; SOULBUS projekt

nije evidentirano

engleski

The challenges of multiculturalism in the area of educational rehabilitation - teachers’ and students’ experience with international mobility

nije evidentirano

multicutural competencies ; internationalization ; higher education ; SOULBUS project

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51 (1)

2015.

59-70

objavljeno

1331-3010

Povezanost rada

Pedagogija

Indeksiranost