Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 774297

Kreativnost djelatnika za odnose s javnošću u (novo)medijskom okruženju


Martinović, Drago
Kreativnost djelatnika za odnose s javnošću u (novo)medijskom okruženju // Sažeci izlaganja - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA 2015.) Kreativnost i mediji / Srećko Brdovčak Mac (ur.).
Varaždin: Hrvatsko filozofsko društvo Sveučilište Sjever Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2015. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 774297 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreativnost djelatnika za odnose s javnošću u (novo)medijskom okruženju
(Creativity of the public relations employees in (new) media environment)

Autori
Martinović, Drago

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Sažeci izlaganja - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA 2015.) Kreativnost i mediji / Srećko Brdovčak Mac - Varaždin : Hrvatsko filozofsko društvo Sveučilište Sjever Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2015

ISBN
978-953-56314-5-3

Skup
Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA 2015.)Kreativnost i mediji

Mjesto i datum
Cres, Republika Hrvatska, 17-20.09.2015

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
odnosi s javnošću; kreativnost; javna uprava
(public relations; creativity; public administration)

Sažetak
Kreativnost definirana kao sposobnost stvaranja novih ideja, kao i rješavanja kompleksnih problema jedna je od ključnih poželjnih osobina djelatnika za odnose s javnošću. Novi modeli komuniciranja zasnovani na alatima novih medija modeli su koji omogućuju interaktivnost, ali i veću razinu kreativnosti u radu djelatnika za odnose s javnošću. Jedan od ciljeva ovoga rada je prepoznati važnost kreativnosti djelatnika za odnose s javnošću uposlenih u javnoj upravi u (novo)medijskom okruženju. Iako se teško prihvaćaju kreativna rješenja i nove ideje koje uvode neku novost, odnosno ideje koje odstupaju od ustaljenog načina rada posebice kada se radi o javnoj upravi, upravo je na djelatnicima za odnose s javnošću da ideje argumentirano iznesu tako da pretpostavljenima jedino preostaje da te ideje prihvate. U sklopu rada bit će predstavljeni rezultati istraživanja provedenih metodom intervjua s djelatnicima za odnose s javnošću uposlenih u javnoj upravi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Drago Martinović (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Martinović, Drago
Kreativnost djelatnika za odnose s javnošću u (novo)medijskom okruženju // Sažeci izlaganja - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA 2015.) Kreativnost i mediji / Srećko Brdovčak Mac (ur.).
Varaždin: Hrvatsko filozofsko društvo Sveučilište Sjever Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2015. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
Martinović, D. (2015) Kreativnost djelatnika za odnose s javnošću u (novo)medijskom okruženju. U: Srećko Brdovčak Mac (ur.)Sažeci izlaganja - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA 2015.) Kreativnost i mediji.
@article{article, author = {Martinovi\'{c}, D.}, year = {2015}, pages = {50}, keywords = {public relations, creativity, public administration}, isbn = {978-953-56314-5-3}, title = {Creativity of the public relations employees in (new) media environment}, keyword = {public relations, creativity, public administration}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Cres, Republika Hrvatska} }