Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 774117

Ambalaža u funkciji branda


Medek, Goran; Banić, Dubravko
Ambalaža u funkciji branda // Zbornik radova Blaž Baromić 2005 / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Matica Hrvatska Ogranak Senj ; Inštitut za celulozo in papir, Ljubljana, 2005. str. 51-54 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Ambalaža u funkciji branda
(Package in the function of a brand)

Autori
Medek, Goran ; Banić, Dubravko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova Blaž Baromić 2005 / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav - Zagreb : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Matica Hrvatska Ogranak Senj ; Inštitut za celulozo in papir, Ljubljana, 2005, 51-54

ISBN
953-96020-4-1

Skup
9. Međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić 2005

Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 14-17.09.2005

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Brand; proizvod; ambalaža; kutija; prodaja; marketing
(Brand; product; packaging; box; sale; marketing)

Sažetak
U radu je provedeno istraživanje putem Interneta i literature o utjecaju ambalaže u funkciji branda. Promatran je utjecaj branda kod velikih svjetskih proizvođača i neki primjeri u našoj proizvodnji. Brand je zbroj svih mentalnih veza koje ljudi imaju oko njega. Prava snaga branda je u njegovoj vezi s potrošačem. Cilj branding programa je da izdvoji određeni proizvod na tržištu od ostalih proizvoda. U slučaju ako većina proizvoda u ponudi sliči jedan drugom, percepcija o tom proizvodu mora biti drugačija. Mora se u svijesti potrošača kreirati percepcija da na tržištu ne postoji ni jedan proizvod kao taj proizvod. Da je on jedinstven i da ga treba zapamtiti kao nešto potpuno novo i posebno. Međutim, jako je važno znati da se proces branding-a ne događa na tržištu proizvoda i usluga već isključivo u svijesti potrošača. Odluka o tome da se kupi neki proizvod (ili ne kupi), donosi se prethodnim pozicioniranjem proizvoda, njegovog imena (branda) u svijesti potrošača. Kad do njega dođe, rezultat kupovine je već unaprijed predodređen. Brand predstavlja zbroj svih asocijacija koje potrošač ima u odnosu na proizvod ili tvrtku. On obuhvaća reputaciju proizvoda, garancije koje tvrtka pruža, kao i vrijednosti za koje se zalaže. Snažan brand potrošaču govori što mogu očekivati od nekog proizvoda, on stvara vezu sa potrošačem. Upravo tu je velika uloga ambalaže da sa svim svojim funkcijama i zadaćama uspostavi taj odnos.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Grafički fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Dubravko Banić, (210885)