Ambalaža u funkciji branda (CROSBI ID 626599)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Medek, Goran ; Banić, Dubravko
hrvatski
Ambalaža u funkciji branda
U radu je provedeno istraživanje putem Interneta i literature o utjecaju ambalaže u funkciji branda. Promatran je utjecaj branda kod velikih svjetskih proizvođača i neki primjeri u našoj proizvodnji. Brand je zbroj svih mentalnih veza koje ljudi imaju oko njega. Prava snaga branda je u njegovoj vezi s potrošačem. Cilj branding programa je da izdvoji određeni proizvod na tržištu od ostalih proizvoda. U slučaju ako većina proizvoda u ponudi sliči jedan drugom, percepcija o tom proizvodu mora biti drugačija. Mora se u svijesti potrošača kreirati percepcija da na tržištu ne postoji ni jedan proizvod kao taj proizvod. Da je on jedinstven i da ga treba zapamtiti kao nešto potpuno novo i posebno. Međutim, jako je važno znati da se proces branding-a ne događa na tržištu proizvoda i usluga već isključivo u svijesti potrošača. Odluka o tome da se kupi neki proizvod (ili ne kupi), donosi se prethodnim pozicioniranjem proizvoda, njegovog imena (branda) u svijesti potrošača. Kad do njega dođe, rezultat kupovine je već unaprijed predodređen. Brand predstavlja zbroj svih asocijacija koje potrošač ima u odnosu na proizvod ili tvrtku. On obuhvaća reputaciju proizvoda, garancije koje tvrtka pruža, kao i vrijednosti za koje se zalaže. Snažan brand potrošaču govori što mogu očekivati od nekog proizvoda, on stvara vezu sa potrošačem. Upravo tu je velika uloga ambalaže da sa svim svojim funkcijama i zadaćama uspostavi taj odnos.
Brand; proizvod; ambalaža; kutija; prodaja; marketing
nije evidentirano
engleski
Package in the function of a brand
nije evidentirano
Brand; product; packaging; box; sale; marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
51-54.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Blaž Baromić 2005
Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju ; Inštitut za celulozo in papir Ljubljana
953-96020-4-1
Podaci o skupu
9. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
poster
14.09.2005-17.09.2005
Lovran, Hrvatska