Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ambalaža u funkciji branda (CROSBI ID 626599)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Medek, Goran ; Banić, Dubravko Ambalaža u funkciji branda // Zbornik radova Blaž Baromić 2005 / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.). Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju ; Inštitut za celulozo in papir Ljubljana, 2005. str. 51-54

Podaci o odgovornosti

Medek, Goran ; Banić, Dubravko

hrvatski

Ambalaža u funkciji branda

U radu je provedeno istraživanje putem Interneta i literature o utjecaju ambalaže u funkciji branda. Promatran je utjecaj branda kod velikih svjetskih proizvođača i neki primjeri u našoj proizvodnji. Brand je zbroj svih mentalnih veza koje ljudi imaju oko njega. Prava snaga branda je u njegovoj vezi s potrošačem. Cilj branding programa je da izdvoji određeni proizvod na tržištu od ostalih proizvoda. U slučaju ako većina proizvoda u ponudi sliči jedan drugom, percepcija o tom proizvodu mora biti drugačija. Mora se u svijesti potrošača kreirati percepcija da na tržištu ne postoji ni jedan proizvod kao taj proizvod. Da je on jedinstven i da ga treba zapamtiti kao nešto potpuno novo i posebno. Međutim, jako je važno znati da se proces branding-a ne događa na tržištu proizvoda i usluga već isključivo u svijesti potrošača. Odluka o tome da se kupi neki proizvod (ili ne kupi), donosi se prethodnim pozicioniranjem proizvoda, njegovog imena (branda) u svijesti potrošača. Kad do njega dođe, rezultat kupovine je već unaprijed predodređen. Brand predstavlja zbroj svih asocijacija koje potrošač ima u odnosu na proizvod ili tvrtku. On obuhvaća reputaciju proizvoda, garancije koje tvrtka pruža, kao i vrijednosti za koje se zalaže. Snažan brand potrošaču govori što mogu očekivati od nekog proizvoda, on stvara vezu sa potrošačem. Upravo tu je velika uloga ambalaže da sa svim svojim funkcijama i zadaćama uspostavi taj odnos.

Brand; proizvod; ambalaža; kutija; prodaja; marketing

nije evidentirano

engleski

Package in the function of a brand

nije evidentirano

Brand; product; packaging; box; sale; marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

51-54.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova Blaž Baromić 2005

Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav

Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju ; Inštitut za celulozo in papir Ljubljana

953-96020-4-1

Podaci o skupu

9. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

poster

14.09.2005-17.09.2005

Lovran, Hrvatska

Povezanost rada

Grafička tehnologija