Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poduzetništvo i promotivno komuniciranje u stvaranju društvene, umjetničke, gospodarske i odgojno-obrazovne vrijednosti u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 220739)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Šutalo, Vera ; Mihaljević, Branko Poduzetništvo i promotivno komuniciranje u stvaranju društvene, umjetničke, gospodarske i odgojno-obrazovne vrijednosti u Republici Hrvatskoj // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 4 (2014), 1; 99-106

Podaci o odgovornosti

Šutalo, Vera ; Mihaljević, Branko

hrvatski

Poduzetništvo i promotivno komuniciranje u stvaranju društvene, umjetničke, gospodarske i odgojno-obrazovne vrijednosti u Republici Hrvatskoj

Opredijeljenost Republike Hrvatske usmjerena je na prihvaćanje poduzetništva kao društvene, nacionalne, gospodarske i odgojno–obrazovne vrijednosti. Vrijednosna usmjerenost pretpostavlja stvaranje mogućnosti za razvijanje poduzetničkih kompetencija počevši od najniže do najviše razine obrazovanja, osposobljavanja za poduzetništvo kroz formalno, neformalno i informalno obrazovanje i učenje te poticanje poduzetništva kao gospodarskog zahtjeva. Poduzetništvo, kao jedna od osam ključnih kompetencija Vijeća Europe, još uvijek nije cjelovito razrađena i implementirana u obrazovni sustav Republike Hrvatske, već predstavlja novost u hrvatskom obrazovnom sustavu, počevši od vrtića do visokih škola. Potrebno je izraditi plan implementacije sustava cjeloživotnog obrazovanja za poduzetništvo u obrazovni sustav, prilagoditi i razviti obrazovne programe u kojima je poduzetništvo sadržano kao ključna kompetencija. Također je potrebno organizirati i provesti osposobljavanja odgajatelja, nastavnika i menadžmenta obrazovnih ustanova. Razvoj sposobnosti pojedinaca da ideje pretvaraju u djelo, da se uključuju u stvaralaštvo, da budu inovativni, spremni na preuzimanje rizika, da budu sposobni planirati i voditi projekte, jedan je od važnih ciljeva europske obrazovne politike i nacionalnih obrazovnih politika u mnogim europskim zemljama, a poduzetničke su kompetencije danas obvezna sastavnica nacionalnih kurikuluma zemalja članica Europske unije.

Cjeloživotno učenje ; poduzetničke kompetencije ; komunikacija ; mediji ; odnosi s javnošću

nije evidentirano

engleski

Enterpreneurship and promotional communication in the creation of social, artistic, economic and educational asset in the Republic of Croatia

nije evidentirano

Lifelong learning ; entrepreneurial competencies ; communication ; media ; public relations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (1)

2014.

99-106

objavljeno

1849-7845

1849-661X

Povezanost rada

Politologija