Poduzetništvo i promotivno komuniciranje u stvaranju društvene, umjetničke, gospodarske i odgojno-obrazovne vrijednosti u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 220739)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šutalo, Vera ; Mihaljević, Branko
hrvatski
Poduzetništvo i promotivno komuniciranje u stvaranju društvene, umjetničke, gospodarske i odgojno-obrazovne vrijednosti u Republici Hrvatskoj
Opredijeljenost Republike Hrvatske usmjerena je na prihvaćanje poduzetništva kao društvene, nacionalne, gospodarske i odgojno–obrazovne vrijednosti. Vrijednosna usmjerenost pretpostavlja stvaranje mogućnosti za razvijanje poduzetničkih kompetencija počevši od najniže do najviše razine obrazovanja, osposobljavanja za poduzetništvo kroz formalno, neformalno i informalno obrazovanje i učenje te poticanje poduzetništva kao gospodarskog zahtjeva. Poduzetništvo, kao jedna od osam ključnih kompetencija Vijeća Europe, još uvijek nije cjelovito razrađena i implementirana u obrazovni sustav Republike Hrvatske, već predstavlja novost u hrvatskom obrazovnom sustavu, počevši od vrtića do visokih škola. Potrebno je izraditi plan implementacije sustava cjeloživotnog obrazovanja za poduzetništvo u obrazovni sustav, prilagoditi i razviti obrazovne programe u kojima je poduzetništvo sadržano kao ključna kompetencija. Također je potrebno organizirati i provesti osposobljavanja odgajatelja, nastavnika i menadžmenta obrazovnih ustanova. Razvoj sposobnosti pojedinaca da ideje pretvaraju u djelo, da se uključuju u stvaralaštvo, da budu inovativni, spremni na preuzimanje rizika, da budu sposobni planirati i voditi projekte, jedan je od važnih ciljeva europske obrazovne politike i nacionalnih obrazovnih politika u mnogim europskim zemljama, a poduzetničke su kompetencije danas obvezna sastavnica nacionalnih kurikuluma zemalja članica Europske unije.
Cjeloživotno učenje ; poduzetničke kompetencije ; komunikacija ; mediji ; odnosi s javnošću
nije evidentirano
engleski
Enterpreneurship and promotional communication in the creation of social, artistic, economic and educational asset in the Republic of Croatia
nije evidentirano
Lifelong learning ; entrepreneurial competencies ; communication ; media ; public relations
nije evidentirano