Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 773963

Razvoj kulture korištenja e-distribucijskih kanala u modernom bankarstvu


Matić, Nediljko
Razvoj kulture korištenja e-distribucijskih kanala u modernom bankarstvu 2008., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


Naslov
Razvoj kulture korištenja e-distribucijskih kanala u modernom bankarstvu
(Developing a culture of e-distribution channels usage in modern banking)

Autori
Matić, Nediljko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.05

Godina
2008

Stranica
306

Mentor
Boras, Damir

Ključne riječi
Internet; bankarstvo; e-bankarstvo; istraživanje ponašanja potrošača; e-distribucijski kanali; kultura poslovanja.
(Internet; banking; e-banking; consumers' behaviors research; e-distribution canals; business culture.)

Sažetak
Nove informacijske i komunikacijske tehnologije, posebno Internet, nude nove mogućnosti i mogu osigurati unaprjeđenje poslovnih procesa i njihovih rezultata. Razvoj informacijskog društva neosporno donosi nove izazove i u poslovanju banaka. Te tehnologije mogu osigurati nove iskorake u kvaliteti i raznovrsnosti komercijalnih sadržaja, ali i učinkovito mjerenje napretka i rezultata sudionika poslovnog procesa, odnosno mjerenje i nadzor kvalitete poslovanja. Različito ponašanje i mišljenje klijenata, o elektroničkom bankarstvu (e-bankarstvo) i elektroničkim kanalima distribucije, od banaka zahtijeva adekvatnu prilagodbu kulture ponašanja banaka prema svojim klijentima. Banke moraju uspostaviti kvalitetniji model upravljanja u odnosima sa klijentima kako bi uspjele na tržištu. Uspješno upravljanje odnosa s klijentima moguće je ostvariti ukoliko banke raspolažu kvalitetnim i pouzdanim informacijama o stavovima svojih klijenata. Korištenje rješenja iz područja "Istraživanja ponašanja potrošača" u okviru šire strategije upravljanja odnosa s klijentima, bankama omogućava kreiranje kvalitetnijih bankarskih strategija poslovanja, razvoju proizvoda i usluga za privlačenje i zadržavanje čak i najzahtjevnijih klijenata, te ostvarivanje brojnih konkurentskih prednosti nad tržišnim takmacima u tržišnoj utakmici na hrvatskom bankarskom tržištu. Tehnološki napredak, uključujući široku upotrebu Interneta, stvorio je takozvano informatičko doba i potiče tvrtke na razvoje novih oblika u kulturi poslovanja i ponašanja prema svojim klijentima. Mnoge uobičajene marketinške strategije i prakse iz prošlosti dobivaju novi smisao u doba Interneta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Nediljko Matić, (235376)