Razvoj kulture korištenja e-distribucijskih kanala u modernom bankarstvu (CROSBI ID 397178)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Matić, Nediljko
Boras, Damir
hrvatski
Razvoj kulture korištenja e-distribucijskih kanala u modernom bankarstvu
Nove informacijske i komunikacijske tehnologije, posebno Internet, nude nove mogućnosti i mogu osigurati unaprjeđenje poslovnih procesa i njihovih rezultata. Razvoj informacijskog društva neosporno donosi nove izazove i u poslovanju banaka. Te tehnologije mogu osigurati nove iskorake u kvaliteti i raznovrsnosti komercijalnih sadržaja, ali i učinkovito mjerenje napretka i rezultata sudionika poslovnog procesa, odnosno mjerenje i nadzor kvalitete poslovanja. Različito ponašanje i mišljenje klijenata, o elektroničkom bankarstvu (e-bankarstvo) i elektroničkim kanalima distribucije, od banaka zahtijeva adekvatnu prilagodbu kulture ponašanja banaka prema svojim klijentima. Banke moraju uspostaviti kvalitetniji model upravljanja u odnosima sa klijentima kako bi uspjele na tržištu. Uspješno upravljanje odnosa s klijentima moguće je ostvariti ukoliko banke raspolažu kvalitetnim i pouzdanim informacijama o stavovima svojih klijenata. Korištenje rješenja iz područja "Istraživanja ponašanja potrošača" u okviru šire strategije upravljanja odnosa s klijentima, bankama omogućava kreiranje kvalitetnijih bankarskih strategija poslovanja, razvoju proizvoda i usluga za privlačenje i zadržavanje čak i najzahtjevnijih klijenata, te ostvarivanje brojnih konkurentskih prednosti nad tržišnim takmacima u tržišnoj utakmici na hrvatskom bankarskom tržištu. Tehnološki napredak, uključujući široku upotrebu Interneta, stvorio je takozvano informatičko doba i potiče tvrtke na razvoje novih oblika u kulturi poslovanja i ponašanja prema svojim klijentima. Mnoge uobičajene marketinške strategije i prakse iz prošlosti dobivaju novi smisao u doba Interneta.
Internet; bankarstvo; e-bankarstvo; istraživanje ponašanja potrošača; e-distribucijski kanali; kultura poslovanja.
nije evidentirano
engleski
Developing a culture of e-distribution channels usage in modern banking
nije evidentirano
Internet; banking; e-banking; consumers' behaviors research; e-distribution canals; business culture.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
306
26.05.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb