Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ravnatelj kao čimbenik organizacijskog učenja u funkciji unutarnje reforme školstva (CROSBI ID 626555)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lukaš, Mirko ; Janković, Boris Ravnatelj kao čimbenik organizacijskog učenja u funkciji unutarnje reforme školstva // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Opić, Siniša i Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 474-484

Podaci o odgovornosti

Lukaš, Mirko ; Janković, Boris

hrvatski

Ravnatelj kao čimbenik organizacijskog učenja u funkciji unutarnje reforme školstva

U ovom radu vidljivi su utjecaji ravnatelja na učitelje i na provedbu organizacijskog učenja kao suvremenu mogućnost reforme unutarnje škole. Organizacijsko učenje je paradigma osnovana na teorijskom pogledu organizacijskih fenomena istraživača s prilagodbom na posebnosti institucionalnih prilika. To je proces organiziran tako da se svaka ustanova samostalno nadopunjava s glavnim ciljem fluidnost i prilagodljivosti. To objašnjava kolektivne transformacije pojedinog znanja u organizacijskom učenju i njegove prednosti. Ravnateljima se pripisuje važnost kao ključnog čimbenika u posredovanju i omogućavanju provedbu organizacijskog učenja stvaranjem društvenog prostora za znanje, ideje i širenje rješenja. Škola može poboljšati klimu za organizacijsko učenje primjenjujući transformacijske i distribucijske stilove rukovođenja.

difuzija; distributivno; vodstvo; mehanizmi; transformacijsko

nije evidentirano

engleski

School Principal as factor of organizational learning in the function of internal school reform

nije evidentirano

diffusion; distributive; leadership; mechanisms; transformational

nije evidentirano

Podaci o prilogu

474-484.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja

Opić, Siniša i Matijević, Milan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-82-3

Podaci o skupu

Nastava i škola za net -generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi

predavanje

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija