Ravnatelj kao čimbenik organizacijskog učenja u funkciji unutarnje reforme školstva (CROSBI ID 626555)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lukaš, Mirko ; Janković, Boris
hrvatski
Ravnatelj kao čimbenik organizacijskog učenja u funkciji unutarnje reforme školstva
U ovom radu vidljivi su utjecaji ravnatelja na učitelje i na provedbu organizacijskog učenja kao suvremenu mogućnost reforme unutarnje škole. Organizacijsko učenje je paradigma osnovana na teorijskom pogledu organizacijskih fenomena istraživača s prilagodbom na posebnosti institucionalnih prilika. To je proces organiziran tako da se svaka ustanova samostalno nadopunjava s glavnim ciljem fluidnost i prilagodljivosti. To objašnjava kolektivne transformacije pojedinog znanja u organizacijskom učenju i njegove prednosti. Ravnateljima se pripisuje važnost kao ključnog čimbenika u posredovanju i omogućavanju provedbu organizacijskog učenja stvaranjem društvenog prostora za znanje, ideje i širenje rješenja. Škola može poboljšati klimu za organizacijsko učenje primjenjujući transformacijske i distribucijske stilove rukovođenja.
difuzija; distributivno; vodstvo; mehanizmi; transformacijsko
nije evidentirano
engleski
School Principal as factor of organizational learning in the function of internal school reform
nije evidentirano
diffusion; distributive; leadership; mechanisms; transformational
nije evidentirano
Podaci o prilogu
474-484.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja
Opić, Siniša i Matijević, Milan
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-82-3
Podaci o skupu
Nastava i škola za net -generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi
predavanje
13.04.2015-15.04.2015
Opatija, Hrvatska