Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

"Naglasak" u osnovnoj školi (CROSBI ID 396939)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gusak Bilić, Ivana "Naglasak" u osnovnoj školi / Vlašić Duić, Jelena (mentor); Alerić, Marko (neposredni voditelj). Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Gusak Bilić, Ivana

Vlašić Duić, Jelena

Alerić, Marko

hrvatski

"Naglasak" u osnovnoj školi

Ciljevi su ovoga istraživanja sljedeći: (1) utvrditi koliko pravogovor treba biti zastupljen u nastavi prema dokumentima, osobito u usporedbi s pravopisom i gramatikom, te što se konkretno od učenika očekuje ; (2) provjeriti jesu li udžbenici izrađeni na tragu istih dokumenata i koje su konkretne spoznaje o naglascima hrvatskoga jezika izložene učenicima ; (3) saznati u kojoj je mjeri pravogovor zastupljen u nastavi hrvatskoga jezika i koji je opći stav nastavnika hrvatskoga jezika prema nastavnoj jedinici Naglasak ; (4) provjeriti odnos teorije i prakse, odnosno postoji li razlika u učenika koji su učili o naglascima hrvatskoga jezika i onih koji to nisu. Rezultati su opisno prikazani i popraćeni neparametrijskim statističkim testovima. Iz njih proizlazi sljedeće: (1) govorna i pisana komunikacija na prvome su mjestu odgojno-obrazovna procesa, a od učenika se najprije očekuje prepoznavanje i pravilna uporaba naglasaka u govorenju i čitanju ; (2) udžbenici su izrađeni na tragu dokumenata, ali konkretno znanje koje je u njima izloženo djelomično se podudara ; (3) pravogovor nije u jednakoj mjeri zastupljen u nastavi hrvatskoga jezika, što je popraćeno i stavom nastavnika ; (4) učenici kontrolne i ciljane skupine natpolovično su negativno riješili ispit znanja, a razlika među njihovim rezultatima nije statistički značajna.

naglasak; osnovnoškolska nastava; kurikul; nastavnici; učenici

nije evidentirano

engleski

Elementary school "accent"

nije evidentirano

accent; elementary school teaching; curriculum; teachers; pupils

nije evidentirano

Podaci o izdanju

71

13.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija