Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Izazovi afektivnog obrazovanja (CROSBI ID 220586)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Gazibara, Senka Izazovi afektivnog obrazovanja // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 13 (2015), 2; 213-229

Podaci o odgovornosti

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Gazibara, Senka

hrvatski

Izazovi afektivnog obrazovanja

U radu se analizira domaća i strana literatura o afektivnom obrazovanju. Cilj analize usmjeren je na teorijska polazišta afektivnog obrazovanja, njegove kurikulumske perspektive i odgojno-obrazovne implikacije. Rezultati analize pokazali su emocionalnu i socijalnu utemeljenost afektivnog obrazovanja, njegov sukonstruktivan proces razvoja, preventivnu snagu i prediktorsku ulogu unutar osobnog, socijalnog i kulturnog razvoja te akademskih postignuća. Izazovi afektivnog obrazovanja sve su aktualniji unutar humanističke psihologije, kurikulumskih inovacija i razvoja postojeće škole kao most prema humanijem i cjelovitijem obrazovanju.

škola; učenici; afektivno obrazovanje; kurikulum; pedagoške implikacije

nije evidentirano

engleski

Challenges of affective education

nije evidentirano

school; students; affective education; curriculum; pedagogical implications

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13 (2)

2015.

213-229

objavljeno

1334-2312

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost