Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 773105

Izazovi afektivnog obrazovanja


Buljubašić-Kuzmanović, Vesna; Gazibara, Senka
Izazovi afektivnog obrazovanja // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 13 (2015), 2; 213-229 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


Naslov
Izazovi afektivnog obrazovanja
(Challenges of affective education)

Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Gazibara, Senka

Izvornik
Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja (1334-2312) 13 (2015), 2; 213-229

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Škola; učenici; afektivno obrazovanje; kurikulum; pedagoške implikacije
(School; students; affective education; curriculum; pedagogical implications)

Sažetak
U radu se analizira domaća i strana literatura o afektivnom obrazovanju. Cilj analize usmjeren je na teorijska polazišta afektivnog obrazovanja, njegove kurikulumske perspektive i odgojno-obrazovne implikacije. Rezultati analize pokazali su emocionalnu i socijalnu utemeljenost afektivnog obrazovanja, njegov sukonstruktivan proces razvoja, preventivnu snagu i prediktorsku ulogu unutar osobnog, socijalnog i kulturnog razvoja te akademskih postignuća. Izazovi afektivnog obrazovanja sve su aktualniji unutar humanističke psihologije, kurikulumskih inovacija i razvoja postojeće škole kao most prema humanijem i cjelovitijem obrazovanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts
  • CSA Sociological Abstracts database
  • EBSCO
  • ERIH Plus
  • HRČAK
  • Religious & Theological Abstracts (Myerstown, USA)
  • SCOPUS