Izazovi afektivnog obrazovanja (CROSBI ID 220586)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Gazibara, Senka
hrvatski
Izazovi afektivnog obrazovanja
U radu se analizira domaća i strana literatura o afektivnom obrazovanju. Cilj analize usmjeren je na teorijska polazišta afektivnog obrazovanja, njegove kurikulumske perspektive i odgojno-obrazovne implikacije. Rezultati analize pokazali su emocionalnu i socijalnu utemeljenost afektivnog obrazovanja, njegov sukonstruktivan proces razvoja, preventivnu snagu i prediktorsku ulogu unutar osobnog, socijalnog i kulturnog razvoja te akademskih postignuća. Izazovi afektivnog obrazovanja sve su aktualniji unutar humanističke psihologije, kurikulumskih inovacija i razvoja postojeće škole kao most prema humanijem i cjelovitijem obrazovanju.
škola; učenici; afektivno obrazovanje; kurikulum; pedagoške implikacije
nije evidentirano
engleski
Challenges of affective education
nije evidentirano
school; students; affective education; curriculum; pedagogical implications
nije evidentirano
Podaci o izdanju
13 (2)
2015.
213-229
objavljeno
1334-2312