Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 772875

Interkulturalna kompetencija učitelja u primarnom obrazovanju-pravilo ili izuzetak?


Đuranović, Marina; Klasnić, Irena
Interkulturalna kompetencija učitelja u primarnom obrazovanju-pravilo ili izuzetak? // Pedagogija i kultura / Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 83-89 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Interkulturalna kompetencija učitelja u primarnom obrazovanju-pravilo ili izuzetak?
(Intercultural Competence of Initial Education Teachers-Rule or Exception?)

Autori
Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija i kultura / Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija - Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013, 83-89

ISBN
978-953-99167-7-8

Skup
Pedagogija i kultura

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24-26. 09. 2012

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Škola ; učitelj ; učenik ; interkulturalna kompetencija ; multikulturalno društvo
(School ; teacher ; pupil ; intercultural competence ; multicultural society)

Sažetak
Tijekom posljednjih desetljeća obrazovni sustavi suočavaju se s brojnim izazovima kao posljedicom sve veće mobilnosti stanovništva, razvoja komunikacijske tehnologije te gospodarske globalizacije. Suočavanje s drugim i drugačijim, novim, nepoznatim i različitim postala je naša svakodnevnica. Dolaskom kulturno drugačijih učenika škola se suočila s možda jednom od najvećih i najvažnijih promjena u svojoj povijesti koju je obilježio prijelaz iz monokulturalne i nacionalne sredine u kulturno bogatije okružje. Biti učitelj u današnje vrijeme postaje svakim danom sve veći izazov. Činjenica je da predmetna, pedagoška, psihološka i didaktičko- metodička kompetencija nije dovoljna za stjecanje učiteljske diplome za rad u kulturno pluralnoj Europi. U lepezi učiteljskih kompetencija interkulturalna kompetencija postaje svakim danom sve važnijom te joj je stoga potrebno posvetiti pozornost, kako tijekom učiteljskog dodiplomskog obrazovanja, tako i tijekom permanentnog stručnog usavršavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Hrvatski studiji, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb