Interkulturalna kompetencija učitelja u primarnom obrazovanju-pravilo ili izuzetak? (CROSBI ID 626399)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Đuranović, Marina ; Klasnić, Irena
hrvatski
Interkulturalna kompetencija učitelja u primarnom obrazovanju-pravilo ili izuzetak?
Tijekom posljednjih desetljeća obrazovni sustavi suočavaju se s brojnim izazovima kao posljedicom sve veće mobilnosti stanovništva, razvoja komunikacijske tehnologije te gospodarske globalizacije. Suočavanje s drugim i drugačijim, novim, nepoznatim i različitim postala je naša svakodnevnica. Dolaskom kulturno drugačijih učenika škola se suočila s možda jednom od najvećih i najvažnijih promjena u svojoj povijesti koju je obilježio prijelaz iz monokulturalne i nacionalne sredine u kulturno bogatije okružje. Biti učitelj u današnje vrijeme postaje svakim danom sve veći izazov. Činjenica je da predmetna, pedagoška, psihološka i didaktičko- metodička kompetencija nije dovoljna za stjecanje učiteljske diplome za rad u kulturno pluralnoj Europi. U lepezi učiteljskih kompetencija interkulturalna kompetencija postaje svakim danom sve važnijom te joj je stoga potrebno posvetiti pozornost, kako tijekom učiteljskog dodiplomskog obrazovanja, tako i tijekom permanentnog stručnog usavršavanja.
škola ; učitelj ; učenik ; interkulturalna kompetencija ; multikulturalno društvo
nije evidentirano
engleski
Intercultural Competence of Initial Education Teachers-Rule or Exception?
nije evidentirano
school ; teacher ; pupil ; intercultural competence ; multicultural society
nije evidentirano
Podaci o prilogu
83-89.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Pedagogija i kultura
Posavec, Koraljka ; Sablić, Marija
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo
978-953-99167-7-8
Podaci o skupu
Pedagogija i kultura
ostalo
03.05.2013-04.05.2013
Opatija, Hrvatska