Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Opremljenost sobe dnevnog boravka za simboličku igru u odnosu na kronološku dob djece (CROSBI ID 626349)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Romstein, Ksenija ; Borovac, Tijana Opremljenost sobe dnevnog boravka za simboličku igru u odnosu na kronološku dob djece // "Dijete, igra, stvaralaštvo" : zbornik stručnih radova i iskustava iz odgojno-obrazovne prakse / Mendeš, Branimir (ur.). Split : Zagreb: Filozofski fakultet ; Savez društava, 2016. str. 149-156

Podaci o odgovornosti

Romstein, Ksenija ; Borovac, Tijana

hrvatski

Opremljenost sobe dnevnog boravka za simboličku igru u odnosu na kronološku dob djece

Polazeći od pretpostavke da pedagoško okruženje utječe na aktivnost djece te da je igra dominantna aktivnost u predškolskom periodu, željelo se saznati više o opremljenosti odgojnih skupina za simboličku igru u odnosu na kronološku dob djece. U tu svrhu načinjena je i primijenjena Skala za procjenu okruženja i interakcije (Cronbachova alfa .93). Deskriptivnom statističkom obradom nađeno je kako opremljenost materijalima za simboličku igru opada u odnosu na kronološku dob djece. Odnosno, što su djeca starija, manje im je dostupno materijala i predmeta za iznošenje simboličke igre. Nadalje, mlađim odgojnim skupinama prevladavaju materijali i igračke za igru doma, u srednjim odgojnim skupinama najčešće se mogu naći rekviziti za igranje zanimanja/zanata, dok u heterogenim odgojnim skupinama prevladavaju rekviziti za spolno specifične uloge i predmeti s različitim razinama denotativnih funkcija. Dobiveni rezultati imaju dvije vrijednosti: oni su pragmatični jer mogu poslužiti kao osnova za propitivanje stvarnih, institucijskih uvjeta u kojima se igra odvija, odnosno razvojne vrijednosti materijala koji se djeci nude te mogu poslužiti kao temelj daljnjim istraživanjima igre u aspektima odgojiteljeve implicitne pedagogije, programske strukture ili strukture odgojne skupine (broja djece, uključenosti djece s teškoćama u razvoju i dr.).

materijali ; odgojitelj ; odgojna skupina ; razvojna primjerenost

nije evidentirano

engleski

Classroom accessories for symbolic play in accordance to children’s age

nije evidentirano

classroom ; materials ; play ; preschool teacher ; developmentally appropriateness

nije evidentirano

Podaci o prilogu

149-156.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

"Dijete, igra, stvaralaštvo" : zbornik stručnih radova i iskustava iz odgojno-obrazovne prakse

Mendeš, Branimir

Split : Zagreb: Filozofski fakultet ; Savez društava

9789537395988

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija