Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje stavova studenata o metodama poučavanja na visokim učilištima u cilju razvoja poduzetničke kompetencije (CROSBI ID 220420)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Cigan, Vesna ; Šlogar, Helena Istraživanje stavova studenata o metodama poučavanja na visokim učilištima u cilju razvoja poduzetničke kompetencije // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 2 (2012), 1; 179-188

Podaci o odgovornosti

Cigan, Vesna ; Šlogar, Helena

hrvatski

Istraživanje stavova studenata o metodama poučavanja na visokim učilištima u cilju razvoja poduzetničke kompetencije

U članku je prikazano istraživanje stavova studenata prema trima odabranim metodama poučavanja u nastavi Menadžmenta i Engleskog jezika na visokim učilištima u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno na uzorku od 857 ispitanika. Cilj ovog istraživanja je prikazati postoji li povezanost stavova studenata prema odabranim metodama poučavanja s pokazateljima motiviranosti studenata za učenje, te koja se od predloženih metoda prema preferencijama studenata pokazala posebno značajnom. Uvodno se raspravlja o važnosti motivacije studenta te njegovom aktivnom sudjelovanju u nastavnom procesu. Zatim se prikazuju suvremene metode poučavanja, (na pr. istraživačka nastava) koje predstavljaju odmak od nastave „ex-catedra“ tzv. predavačke nastave i reproduciranja znanja, a koje su usmjerene na aktivno sudjelovanje studenta u nastavi i samostalnu primjenu znanja. U interaktivnoj nastavi nastavnik je voditelj koji upravlja nastavnim procesom, usmjerava studenta i brine se za njegov razvoj. Nastavni proces koji je usmjeren na studenta i temelji se na analizi njegovih potreba, ali i šire društvene zajednice, doprinosi usvajanju komunikacijske i poduzetničke kompetencije. Istraživačka pretpostavka u ovom radu je da nastavni proces u kojemu se uvažavaju preferencije studenta u odnosu na ispitivane, aktivne metode poučavanja na studenta djeluje stimulativno. U zaključku su izneseni rezultati istraživanja s ciljem ukazivanja na specifične potrebe studenata u pogledu metoda poučavanja u nastavi Menadžmenta i Engleskog jezika na visokim učilištima. Aktivne metode poučavanja pridonose osposobljavanju studenata za cjeloživotno učenje kao temelja za povećanje konkurentnosti na tržištu i poduzetnosti općenito

stavovi studenata ; interaktivna nastava ; aktivne metode poučavanja ; ekstrinzična i intrinzična motivacija

nije evidentirano

engleski

Students' attitudes towards teaching methods at higher education institutions aiming to develop entrepreneurial competences

nije evidentirano

students' attitudes ; interactive teaching ; active teaching methods ; extrinsic and intrinsic motivation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

2012.

179-188

objavljeno

1849-7845

1849-661X

Povezanost rada

Ekonomija, Pedagogija