Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 772256

Obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta i pedagoška komunikacija


Kisovar-Ivanda, Tamara
Obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta i pedagoška komunikacija // Arhivi, knjižnice, muzeji 17 / Willer, M. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko muzejsko društvo, 2013. str. 53.-71. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 772256 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta i pedagoška komunikacija
(Educational-experiential and Semiotic Potential of Museum Objects and Pedagogical Communication)

Autori
Kisovar-Ivanda, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Arhivi, knjižnice, muzeji 17 / Willer, M. - Zagreb : Hrvatsko muzejsko društvo, 2013, 53.-71.

ISBN
978-953-6001-93-4

Skup
Arhivi, knjižnice, muzeji: PREDMET, PROSTOR, VRIJEME

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 27.- 29. studenoga 2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
semiotički potencijali muzejskog predmeta; pedagoška ko­­munikacija; modeli učenja u muzeju
(semiotic potential of museum objects; educational communication; models of learning in the museum)

Sažetak
U radu su promišljani obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta u svjetlu pedagoške komunikacije. Budući da je pedagoška komunikacija u muzeju svojim najvećim dijelom utemeljena na njegovoj obrazovnoj ulozi kao jednoj od najznačajnijih muzejskih funkcija, modeli učenja u muzeju promatrani u ovom radu govore o temeljima pedagoške muzejske komunikacije. U zaključku je rada istaknuta misao o potrebi oblikovanja muzejske pedagoške komunikacije utemeljene na motivaciji posjetitelja, osjećaju zadovoljstva i zadovoljenja njihove osobne radoznalosti tijekom različitih oblika učenja u informalnom kontekstu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Tamara Kisovar-Ivanda (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Kisovar-Ivanda, Tamara
Obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta i pedagoška komunikacija // Arhivi, knjižnice, muzeji 17 / Willer, M. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko muzejsko društvo, 2013. str. 53.-71. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kisovar-Ivanda, T. (2013) Obrazovno-doživljajni i semiotički potencijali muzejskog predmeta i pedagoška komunikacija. U: Willer, M. (ur.)Arhivi, knjižnice, muzeji 17.
@article{article, author = {Kisovar-Ivanda, T.}, editor = {Willer, M.}, year = {2013}, pages = {53.-71.}, keywords = {semiotic potential of museum objects, educational communication, models of learning in the museum}, isbn = {978-953-6001-93-4}, title = {Educational-experiential and Semiotic Potential of Museum Objects and Pedagogical Communication}, keyword = {semiotic potential of museum objects, educational communication, models of learning in the museum}, publisher = {Hrvatsko muzejsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }