Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 772107

Modeliranje muzejskih sadržaja i interakcijske aktivnosti učenika u muzejskom okruženju


Kisovar-Ivanda, Tamara
Modeliranje muzejskih sadržaja i interakcijske aktivnosti učenika u muzejskom okruženju // Školski vjesnik, 63 (2014), 1-2; 53-69 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 772107 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modeliranje muzejskih sadržaja i interakcijske aktivnosti učenika u muzejskom okruženju
(Modeling of Museum Contents and Interactive Students’ Activities in a Museum Environment)

Autori
Kisovar-Ivanda, Tamara

Izvornik
Školski vjesnik (1848-0756) 63 (2014), 1-2; 53-69

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
modeliranje muzejskih sadržaja; interakcije učenika i muzejskih artefakata; socijalne interakcije
(modeling of museum contents; interaction between students and museum artefacts; social interactions)

Sažetak
U radu je predstavljena ideja o povezanosti pretposjetnog nastavnog oblikovanja muzejskih sadržaja i intenziteta interakcija posjetitelja, u našem slučaju učenika, u muzejskom okruženju. Navedena se povezanost promatra na temelju istraživanja dimenzija učeničkih percepcija u skupini sastavljenoj od 431-og učenika iz drugih i četvrtih razreda osnovnih škola u Zadru, Benkovcu i Privlaci. Interakcije učenika u muzejskom okruženju praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. U istraživanju je rabljena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podaci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku rada objašnjena je poticajnost pretposjetnog nastavnog oblikovanja muzejskih sadržaja vezana uz interakcije učenika i muzejskih artefakata te uz socijalne interakcije promatrane na primjerima komunikacijskih procesa unutar vršnjačkih skupina kao i komunikacije učenika i odraslih osoba u muzejskom okruženju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Tamara Kisovar-Ivanda (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Kisovar-Ivanda, Tamara
Modeliranje muzejskih sadržaja i interakcijske aktivnosti učenika u muzejskom okruženju // Školski vjesnik, 63 (2014), 1-2; 53-69 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Kisovar-Ivanda, T. (2014) Modeliranje muzejskih sadržaja i interakcijske aktivnosti učenika u muzejskom okruženju. Školski vjesnik, 63 (1-2), 53-69.
@article{article, author = {Kisovar-Ivanda, T.}, year = {2014}, pages = {53-69}, keywords = {modeling of museum contents, interaction between students and museum artefacts, social interactions}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {63}, number = {1-2}, issn = {1848-0756}, title = {Modeling of Museum Contents and Interactive Students’ Activities in a Museum Environment}, keyword = {modeling of museum contents, interaction between students and museum artefacts, social interactions} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • ProQuest, Penodical Acqulsillons, MIChigan
  • Linguistica And loInguage behaVIorabstracts (LL8A)
  • MLAInternational Sibliography
  • Education Research Complete with Full Text (EBSCO)
  • • Hrčak Portal of Scientific Journals of the Republic of Croatia