Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 772095

Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika


Kisovar-Ivanda, Tamara
Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 2; 343-360 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


Naslov
Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika
(The Dimensions of Students' Perceptions of Museum Contents and the Age of Students)

Autori
Kisovar-Ivanda, Tamara

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (ISSN1334-7888) 10 (2013), 2; 343-360

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
Dimenzije percepcije muzejskih sadržaja; dob učenika; dobno diferencirana muzejska komunikacija
(Dimensions of perceptions of museum contents; the age of students; age-differentiated museum communication)

Sažetak
U radu je predstavljeno istraživanje povezanosti dimenzija percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika. Navedena je povezanost promatrana na temelju istraživanja dimenzija učenikih percepcija u skupini 431 učenika iz drugih i četvrtih razreda osnovnih škola u Zadru, Benkovcu i Privlaci. Značajke percepcije učenika u muzejskom okruženju praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. U istraživanju je korištena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podatci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku je rada objašnjena povezanost između učeničke percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika u situaciji ujednačenog, dobno nediferenciranog poučavanja, kakvo je provođeno u muzejskom okruženju tijekom istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Zadru

Autor s matičnim brojem:
Tamara Kisovar-Ivanda, (301651)

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Social Services Abstracts
  • Social Sciences Abstracts