Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 772095

Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika


Kisovar-Ivanda, Tamara
Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 2; 343-360 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 772095 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika
(The Dimensions of Students' Perceptions of Museum Contents and the Age of Students)

Autori
Kisovar-Ivanda, Tamara

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (ISSN1334-7888) 10 (2013), 2; 343-360

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
dimenzije percepcije muzejskih sadržaja; dob učenika; dobno diferencirana muzejska komunikacija
(dimensions of perceptions of museum contents; the age of students; age-differentiated museum communication)

Sažetak
U radu je predstavljeno istraživanje povezanosti dimenzija percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika. Navedena je povezanost promatrana na temelju istraživanja dimenzija učenikih percepcija u skupini 431 učenika iz drugih i četvrtih razreda osnovnih škola u Zadru, Benkovcu i Privlaci. Značajke percepcije učenika u muzejskom okruženju praćene su u Muzeju antičkog stakla u Zadru. U istraživanju je korištena kombinirana metodologija. Kvantitativni su podatci prikupljani anketnim upitnikom, a kvalitativni slobodnim pisanim iskazima i crtežima učenika te iskazima njihovih učitelja, prikupljenim polustrukturiranim intervjuima. U zaključku je rada objašnjena povezanost između učeničke percepcije muzejskih sadržaja i aktivnosti i dobi učenika u situaciji ujednačenog, dobno nediferenciranog poučavanja, kakvo je provođeno u muzejskom okruženju tijekom istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Tamara Kisovar-Ivanda (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Kisovar-Ivanda, Tamara
Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 2; 343-360 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Kisovar-Ivanda, T. (2013) Dimenzije učeničke percepcije muzejskih sadržaja i dob učenika. Pedagogijska istraživanja, 10 (2), 343-360.
@article{article, author = {Kisovar-Ivanda, T.}, year = {2013}, pages = {343-360}, keywords = {dimensions of perceptions of museum contents, the age of students, age-differentiated museum communication}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {10}, number = {2}, issn = {ISSN1334-7888}, title = {The Dimensions of Students' Perceptions of Museum Contents and the Age of Students}, keyword = {dimensions of perceptions of museum contents, the age of students, age-differentiated museum communication} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Social Services Abstracts
  • Social Sciences Abstracts