Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Etički izazovi u radu sa zlostavljanom djecom u školi (CROSBI ID 626254)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bilić, Vesna ; Rafajac, Branko Etički izazovi u radu sa zlostavljanom djecom u školi. 2013

Podaci o odgovornosti

Bilić, Vesna ; Rafajac, Branko

hrvatski

Etički izazovi u radu sa zlostavljanom djecom u školi

U ovom članku analiziraju se etička načela u radu sa zlostavljanom djecom u školi te moguće etičke dilema i pristupi njihovom rješavanju. Sugerira se učiteljima da se pridržavaju etičkih načela poštivanja osobe, autonomije, povjerljivosti, neškodljivosti, činjenja dobra i vjerodostojnost, koja im mogu pomoći u kreiranju i održavanju kvalitetnih odnosa, a što je pretpostavka za pružanje pomoći. Učitelji se suočavaju i s etičkim dilema koje se mogu odnositi na područje individualnih prava i dobrobiti djeteta ili na područje prava roditelja te ustanova povezanih sa zlostavljanom djecom. Na kraju se predlaže model odlučivanja koji im može pomoći u rješavanju etičkih dilema i pružanju pomoći zlostavljanoj djeci.

zlostavljanje; djeca; etička načela; etičke dileme; učitelji

nije evidentirano

engleski

Ethical challenges in working with children abused in school

nije evidentirano

abuse; ethical principles; ethical dilemmas; teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Modern Approaches to teaching the Coming Generations

ostalo

28.11.2013-28.11.2013

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Pedagogija