Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Može li učenje tablice množenja biti zabavno? (CROSBI ID 220231)

Prilog u časopisu | stručni rad

Loparić, Sanja Može li učenje tablice množenja biti zabavno? // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 15 (2015), 62; 59-66

Podaci o odgovornosti

Loparić, Sanja

hrvatski

Može li učenje tablice množenja biti zabavno?

Početna nastava matematike za većinu djece je zanimljiva i zabavna. Prvi problemi se obično javljaju kod učenja tablice množenja. Zapamtiti sve te račune bez višestrukog ponavljanja je nemoguće. Današnja generacija djece nije naviknuta na „sjedenje pred knjigom“, a roditelji često nemaju niti vremena, niti strpljenja pomagati svom djetetu pri učenju. Stoga se javila ideja kako zainteresirati učenike za samostalno uvježbavanje tablice množenja. Jedan od načina mogao bi biti uvođenje didaktičkih računalnih igrica. Kako bi se ispitala korist upotrebe didaktičkih računalnih igri pri uvježbavanju tablice množenja izveli smo pedagoški eksperiment. Eksperimentom smo obuhvatili učenike drugih razreda pet osnovnih škola u Međimurskoj županiji. Cilj istraživanja je bio uočiti je li uvježbavanje tablice množenja upotrebom računalnih igri efikasnije od tradicionalnih nastavnih sredstava i pomagala (nastavni listići, igrice dremuckanje, ekipna natjecanja…).

tablica množenja; didaktičke računalne igre

nije evidentirano

engleski

Can learning multiplication tables be fun?

nije evidentirano

multiplication tables; didactical computer games

nije evidentirano

Podaci o izdanju

15 (62)

2015.

59-66

objavljeno

1332-3008

Povezanost rada

nije evidentirano