Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Etika u medijima, rezultati komunikološkog istraživanja (CROSBI ID 13051)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Nadrljanski, Mila Etika u medijima, rezultati komunikološkog istraživanja. Split, 2015

Podaci o odgovornosti

Nadrljanski, Mila

hrvatski

Etika u medijima, rezultati komunikološkog istraživanja

Prema tvrdnjama mnogobrojnih znanstvenika 21. stoljeće je stoljeće medija. U svojoj složenosti mediji ističu čitav niz osobnosti, a u osnovi temeljne vrijednosti medija treba prije svega temeljiti na pravim etičkim vrijednostima. Danas se mnogo pažnje u medijima posvećuje ciljano interpretiranim sadržajima, njihovu oblikovanju „estetskim obradama“, a po cilju su orijentirane na što veći broj konzumenta. To je jedan od bitnih razloga što je ova knjiga sadržajno i strukturno orijentirana etičkim vrijednostima onog što srećemo u sva četiri medija (tisak, radio, televizija i internet). Izabrane odrednice kojim se odlikuje sadržaj ovog teksta dane su na temelju kritičkih odnosa prema analizama brojnih medija u kojima su uočene etičke vrijednosti sadržane u porukama koje one nose. Rezultate višegodišnjeg praćenja i analize raznih medija autor je sistematizirao na problemski način s namjerom da pridonese često poljuljanim etičnim vrijednostima društva u kojem živimo. Društvo u kojem danas živimo u sve manjoj mjeri biva zaokupljeno proizvodnjom materijalnih dobara, a u sve većoj mjeri razmjenom informacija i znanja, kao i komunikacijskim umrežavanjem. Na taj način kompetencijska središta komunikacijskog umrežavanja podataka, informacija i znanja nastaju, prije svega, na području politike, znanosti, tehnike i obrazovanja. Ona niču unutar sistema uzajamne povezanosti u sklopu koje tehnološki racionalizirani procesi komunikacije ne određuju samo društveni razvoj, privredni rast, ekonomski uspon i pad, raspodjelu moći, nego i sam tok socijalnih migracija. Etika medija u biti najviše razmatra efekte djelovanja, dok kontekstualno ulazi dublje unutar procesa komunikacije.

etika; moral; manipulacija

nije evidentirano

engleski

Ethics in the media, the results of Communication Research

nije evidentirano

ethics; morality; manipulation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Split:

2015.

978-953-336-208-3

138

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice